۱۳۸۷ اسفند ۱۰, شنبه

پیام گوگوش برای عيد نوروز

Iran "نوروز آمد" Norooz

پليس دانمارک با موج فزاينده خشونت در اين کشور مقابله مي کند


پليس دانمارک با موج فزاينده خشونتها در بين گروههاي تبهکار و مهاجرين اين کشور مقابله مي کند. به گزارش دانمارك نيوز:در پي افزايش موج خشونت در ميان جامعه مهاجر و يک گروه تبهکار دوچرخه سوار در دانمارک، پليس اين کشور از منابع بيشتري براي مبارزه با گروه هاي تبهکار استفاده مي کند. سالهاست خشونت بين گروههاي تبهکار افزايش يافته است اما در ماههاي اخير تنش و درگيري بين يک گروه تبهکار دوچرخه سوار و جامعه مهاجرين دانمارکي تشديد شده است. درگيري بين اين دو گروه شامل تيراندازي و چاقو کشي است. کيم کليور از مرکز ملي تحقيقات دانمارک درگيري بين اين دو گروه را جهت به دست آوردن کنترل بازار جنايي، مواد مخدر، قاچاق انسان و فحشا مي داند. برخي معتقدند مشکلات فرهنگي جوامع مهاجر که در پيوستن به فرهنگ محلي دانمارک ناموفق بودند دليل اين درگيريها است. در هر صورت تنش بين اين دو گروه در پي کشته شدن يک نوجوان ترک مهاجر بدست يک گروه دانمارکي در چند ماه اخير افزايش يافته است. از تابستان سال گذشته تاکنون سي حادثه تيراندازي مرتبط با فعاليتهاي گروههاي تبهکار گزارش شده است.

فنلاند و دانمارک از رکود اقتصادي خود خبر دادند


اقتصاد فنلاند و دانمارک وارد رکود شده است. به گزارش دانمارك نيوز:فنلاند و دانمارک امروز به طور رسمي از رکود اقتصادي خود خبر دادند. اين در حالي است که سوئد نيز پيش از اين از رکود اقتصادي خبر داده بود.

تصويري: دنياي متمدن ژاپن و خالكوبي زن ها و مرد های ژاپنی

Japanske tattoo-kunstnere viser deres værker frem på levende modeller i Tokyo



اولین ماه گرفتگی سال نجوم در دانمارک

سیاره ماه در روز 27 فوریه 2009 با قرار گرفتن در زیر سایه سیاره زمین اولین ماه گرفتگی سال نجوم را به وجود خواهد آورد
Venus og Månen på aftenhimlen den 27/2 2009.



دانش آموزان شستشوي مغزي ميشوند

دانش آموزان مدارس ايران مصرف كننده قرص های شادی آوراند. وقتی شادی پيروزی فوتبال سركوب می شود، زمانی كه هرجشن و سرور ملی ممنوع می شود، بلندگوی مساجد آيه مرگ و ياس می خوانند، فرهنگسراها را به مسجد تبديل می كنند و ميادين را می خواهند به قبرهای دسته جمعی قربانيان جنگ تبديل كنند، كتاب های درسی مملو از نصايح و داستان های غم انگيزمذهبی است، شادی اينگونه به مدارس راه می يابد و پول اين شادی نيز به جيب مافيائی می رود كه اگر يك سر آن به ارگان های امنيتی و انتظامی و سپاهی وصل نباشد حياتشان ناممكن است.