۱۳۸۷ آذر ۱۹, سه‌شنبه

نماز مثل سوزن خیاطی می ماند و تا سوزن را در لباس فرو نبرید نخ در آن فرو نمی رود


دبیر ستاد اقامه نماز کشور گفت : نماز مثل سوزن خیاطی می ماند و تا سوزن را در لباس فرو نبرید نخ در آن فرو نمی رود . دبیرستاد اقامه نماز کشور عنوان کرد : اگر در بم زکات خرما را می دادند زلزله نمی آمد و اگر دین ما بدرستی معرفی می شود این مسائل کمتر در جامعه بوجود می آمد

جسيكا كاكس بهترين خلبان زن بدون دست

«جسيكا كاكس»، اهل منطقه «تاكسون» آمريكا كه بدون دست است، موفق شد گواهينامه خلباني خود را از انجمن هواپيمايي آمريكا گرفته و بهترين خلبان زن بدون دست آمريكا لقب بگيرد.
«جسيكا كاكس»، 25 ساله از كودكي بدون دست متولد شده اما بر ناتواني خود چپره گشت و توانست با شركت در كلاسهاي آموزش خلباني در منطقه «تاكسون» آمريكا، گواهينامه خلباني را از آن خود كند.
«پاريش تراوويك» 42 ساله، معلم خلباني «جسيكا كاكس»، در فرودگاه «سن مانوئل» به خبرگزاري شينهوا اعلام كرد: اين دختر خلبان خوبي است. او مانند صخره محكم و استوار است و از اين كه به عنوان معلم به او آموزش پرواز دادم، خوشحالم. او با پاهايش به راحتي پرواز مي‌كند و از عهده كنترل هواپيما به راحتي برمي‌آيد

محاکمه زن بلژيکي عامل قتل پنج فرزندش آغاز شد

محاکمه زني در بلژيک که به عمد پنج فرزند خود را به قتل رسانده بود، آغاز شد. به گزارش بت دانمارک ، «ژان ويوو» چهار دختر و يک پسر خود را که بين چهار تا چهارده سال سن داشتند به قتل رساند. اين زن بلژيکي پس از قتل فرزندان خود در ماه فوريه سال گذشته اقدام به خودکشي کرده بود. اين بلژيکي با يک مرد مغربي ازدواج کرده بود.
Den 42-årige kvinde Genevieve Lhermitte fra Belgien blev mandag d. 8. december fremstillet i retten i Bruxelles. Genevieve Lhermitte er anklaget for at have myrdet sine fem børn, en søn og fire døtre.


اين بلژيکي با يک مرد مغربي ازدواج کرده بود

Genevieve Lhermittes mand, Bouchaib Moqadem, forlader her retten i Nivelles. Hans kone er anklaget for at have dræbt deres fem børn.

جنیفر لوپز اگیلار دلاوگا

در سال ۱۹۹۹ نشریات انگلیسی وآمریکایی اعلام کردند که جنیفر اعضای مختلف بدن خود رادر مجموع به ارزش یک میلیارد دلار بیمه کرده است این نشریات مبلغ بیمه پستان او را ۲۰۰ میلیون دلار،پا و باسن ۳۰۰ میلیون دلار و مو ۵۰ میلیون دلار ،اعلام کردند. لوپز این گزارش ها را خنده دار توصیف کرد


بيش از 60000 اواره در زامبيا با خطر گرسنگي مواجهند

WHO frygter, at 60.000 mennesker i Zimbabwe risikerer at blive ramt af kolera og dø




هواپيماي اف- 18 نيروي هوايي آمريکا سقوط کرد

در سانحه سقوط يک فروند هواپيماي f-18 آمريکا در منطقه اي مسکوني در کاليفارنيا سه نفر کشته شدند.




اتحادیه اروپا هم برای کاهش مصرف برق ، لامپ های پرمصرف را به‌ تدریج حذف می ‌کند.


دانمارك نيوز: به نقل از بت دانمارک گزارش داد : کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد ، این اتحادیه تا سال 2012 به تدریج لامپ های کم مصرف را جایگزین لامپ های پرمصرف می کند.
این کمسیون پیش‌ بینی کرد با اجرای این طرح بیش از پنج میلیارد یورو در مصرف انرژی کشورهای عضو اتحادیه اروپا صرفه جویی شود.
باراک اوباما ، رئیس جمهور منتخب امریکا ، نیز دو روز پیش یکی از محورهای برنامه تحولات اقتصادی خود را جایگزین کردن لامپ های کم مصرف به جای لامپ های پر مصرف اعلام کرده بود.
در لامپ های پر مصرف 95 درصد انرژی به گرما و فقط پنج درصد آن به روشنایی تبدیل می شود.

دانمارک سال 2009 وارد دوره رکود مي شود


دولت دانمارک روز دوشنبه با تجديد نظر در پيش بيني هاي مربوط به رشد اقتصادي خود پيش بيني کرد سال اينده با رکود اقتصادي مواجه خواهد شد.دولت دانمارک اعلام کرد توليد ناخالص داخلي کشور در سال دو هزار و نه ، دو دهم درصد کاهش خواهد داشت و اين در حالي است که توليد ناخالص داخلي اين کشور در سال دو هزار و هشت ، دو دهم درصد افزايش داشت. به‌ گزارش‌ خبرگزاري دانمارك نيوز: ‌از کپنهاگ، دولت دانمارک در بيستم اکتبر امسال پيش بيني کرده بود سال دو هزار و هشت بين هفتاد و پنج تا يک درصد رشد اقتصادي خواهد داشت و اين رشد اقتصادي در سال اينده به صفر درصد و يا حداکثر به نيم درصد خواهد رسيد.