۱۳۸۷ دی ۲۶, پنجشنبه

سقوط هواپيما در رودخانه هادسون نيويورك

سقوط هواپيما در رودخانه هادسون نيويورك

امدادگران آمريکايي تلاش مي کنند جان مسافران شرکت هواپيمايي يو اس ايرويز را که دچار سانحه شده است، نجات دهند.
Et amerikansk fly fra US Airways med 151 passagerer om bord er styrtet ned i Hudson­floden i New York.
هواپيماي فدرال امريکا نيز فرضيه برخورد اين هواپيما با دسته اي از پرندگان را نيز به عنوان علت سقوط مطرح کرده است




رييس جمهوري جديد آمريكا در قالب مجسمه

Der følger mange spøjse oplevelser med at blive præsident - fx at blive kopieret i voks.




نحوه جدید اعتراض کارگران چینی در اعتراض به پائين بودن حقوق شان

Politiet kom på arbejde i Kina, da 18 skulle anholdes samtidig
The police came to work in China since 18 were arrested while



سقوط هواپيماي مسافربري شرکت هواپيمايي يو اس ايرويز به داخل رودخانه هادسون واقع درشهر نيويورک


امدادگران آمريکايي تلاش مي کنند جان مسافران شرکت هواپيمايي يو اس ايرويز را که دچار سانحه شده است، نجات دهند. به گزارش شبکه تلويزيوني فاکس نيوز؛ بلافاصله بعد از سقوط هواپيماي مسافربري شرکت هواپيمايي يو اس ايرويز به داخل رودخانه هادسون واقع درشهر نيويورک ،امدادگران امريکايي با چندين فروند کشتي ،قايق و بالگرد اطراف محل سقوط اين هواپيما را احاطه کرده اند و تلاش مي کنند مسافران داخل هواپيما را نجات دهند. هواپيماي فدرال امريکا نيز فرضيه برخورد اين هواپيما با دسته اي از پرندگان را نيز به عنوان علت سقوط مطرح کرده است.

جناب بزرگان ميفرمايند ببينيد سخن چيست؟نه اينكه گوينده سخن كيست.

۷تا ۸ ساعت خواب از نظر محققان، میزان معقول و منطقی برای استراحت و خستگی‌درکردن است.


کسانی که روزانه کمتر از ۷ ساعت می‌خوابند، خطر سرما خوردگی را به جان می‌خرند.
آنهایی هم که به جای خوابیدن، ساعت‌ها در رختخواب غلت می‌زنند، از این بیماری در امان نیستند. به اندازه کافی بخوابید تا سالم بمانید.هیچ‌کس هنوز به درستی نمی‌داند که در طول خواب شبانه چه اتفاقاتی برای بدن رخ می‌دهد. تنها نکته‌ای که برای دانشمندان روشن شده‌، این است که خواب تأثیرات مثبتی بر سیستم ایمنی بدن می‌گذارد.

گردهمايي در اروپا براي ده سالگي يورو


مقامات بلندپايه بانک مرکزي اروپا و پارلمان اروپا براي برگزاري مراسم دهمين سالگرد يورو، پول واحد اروپا، در استراسبورگ گرد آمده اند. اول ژانويه 1999 نرخ ارزهاي بيشتر کشورهاي مهم اروپايي، از جمله مارک آلمان، فرانک فرانسه و گيلدر هلند تثبيت و با يکديگر مرتبط شد.در حالي که 10 سال پيش يازده کشور در مراسم معرفي يورو حضور داشتند اکنون اين واحد پول به يکي از مهم ترين واحدهاي پول رايج دنيا تبديل شده است و شانزده کشور اروپايي از آن استفاده مي کنند. آخرين کشور اروپايي که پول رايج خود را به يورو تغيير داد، کشور اسلواکي بوده است. بخش هايي از اروپا که واحد پول رايج آنها يوروست به منطقه يورو شهرت يافته است. طرفداران يورو مي گويند که واحد پول اروپا به سرعت توانسته خود را به يکي از مهمترين واحدهاي پولي جهان تبديل کند و نقل و انتقالات تجاري و مسافرتي را براي ميليون ها اروپايي آسانتر کرده است اما منتقدان يورو مي گويند که اين طرح کشورهاي منطقه يورو را از ابزار اداره اقتصاد خود محروم کرده است. منتقدان مي گويند که برخي از اقتصادهايي که در منطقه يورو قرار دارند، مانند اسپانيا، در حال حاضر در وضعيت خوبي قرار ندارند چون اختيارات تعيين نرخ بهره خود را واگذار کرده اند و در ضمن قادر هم نيستند که ارزش واحد پول خود را کاهش دهند. نرخ بهره در منطقه يورو توسط بانک مرکزي اروپا تعيين مي شود و سهم يورو در ذخيره هاي بانک هاي مرکزي جهان به طور فزاينده اي رو به افزايش بوده است گرچه که هنوز به پاي دلار آمريکا نرسيده است.

کاهش فروش خودروهای نو در اروپا در سال 2008


به گزارش دانمارك نيوز:به نقل از فرانس پرس، انجمن خودروسازان اروپا با اعلام این خبر افزود: کاهش فروش خودروهای نو در اروپا در ماه های نوامبر و دسامبر، به ترتیب بیست و پنج و هشت دهم درصد و هفده و هشت دهم درصد در مقایسه با دوره های مشابه پارسال، کاهش یافت. از آخرین باری که فروش خودرو در اروپا به شدّت کاهش یافت، پانزده سال می گذرد. بر اساس آمار آن دوران، کاهش قیمت خودروهای نو، فقط هجده کشور را شامل می شد، اما اکنون این تعداد به بیست و هشت کشور رسیده است. در همین حال، بر اساس گزارش ها در سال 2008، چهارده میلیون و هفتصد و دوازده هزار خودروی نو در این بیست و هشت کشور اروپا به فروش رفته است.

قيمت کالاها و اجناس، از جمله مواد غذايي در اروپا روند کاهشي پيدا کرده،


قيمت کالاها و اجناس، از جمله مواد غذايي در اروپا روند کاهشي پيدا کرده، اما بيکاري افزايش يافته است. به گزارش دانمارك نيوز :در اتحاديه اروپا فقط سه درصد از قيمت نان مربوط به قيمت گندم است و مابقي آن هزينه هاي، توليد، انرژي، دستمزد کارگران و ماليات است. از همين رو کاهش قيمت انرژي تأثير بسازيي در کاهش قيمت مواد غذايي و برخي ديگر از اقلام در اروپا دارد. اين گزارش افزود از سوي ديگر بيم آن مي رود اگر قيمت ها همچنان کاهش يابد، اقتصاد اين اتحاديه، با انقباض روبرو شود. انقباض اقتصادي بدين معنا است که مصرف کنندگان که منتظر ادامه روند کاهش قيمت ها هستند، خريدهاي عمده خود را به اميد دستيابي به معاملات بهتر و ارزان تر، کما کان به تعويق اندازند که به نوبه خود باعث کاهش تقاضا و تضعيف بيش از پيش اقتصاد خواهد شد.

یک مدیر زن سکاندار یاهو شد


خانم كارول بارتز از كهنه سربازان عرصه فناوري كه سالهاست در دره سيليكون ولي ، قطب فناوري آمريكا در حال فعاليت است، به عنوان رييس جديد ياهو منصوب شد

احمدی نژاد ادعا کرد 3 روزه مشکلات ایران را حل میکنم

اعتراض دانماركی ها به جنایات اسراییل

هزاران دانماركی با برپایی تظاهراتی دركپنهاگ پایتخت این كشور به حملا ت اسراییل درغزه اعتراض كردند.
ویلی سووندال رییس حزب سوسیالیست خلق دانمارك نیز كه در این تظاهرات حضور داشت مواضع نخست وزیردانمارك را در حمایت از اسرائیل محكوم كرد.
Politi i kamp med ballademagere efter demo

برخورد قاطعانه پليس با یک زن در حمایت از فلسطین

فکر کنم خانم برای گرفتن این تصویر زیاد. آماده نبوده

Serena Williams vandt tenniskampen mod danske Caroline Wozniacki i Sydney. Resultatet blev 6-7, 6-3, 7-6