۱۳۸۸ تیر ۲۶, جمعه

نماز عاشقانه ی دختر و پسر سبز در نماز جمعه


چشم و گوش میلیون ها ایرانی، پس از دو دهه، به روی واقعیاتی باز شده که هرگز آن را فراموش نخواهند کرد. هرگز در 30 سال گذشته، در چنین وسعت میلیونی مردم ایران با چهره واقعی حاکمیت دو دهه گذشته جمهوری اسلامی آشنا نشده بودند. بحث از میلیون ها ایرانی است، نه روشنفکران و سیاسیون فعال ایران که تاکنون هرچه می گفتند در محدوده ای تنگ باقی می ماند. تمام اهمیت تاریخی رویدادهای ناشی از انتخابات 22 خرداد درهمین است و آینده ایران را نیز همین شناخت میلیونی مردم ایران رقم خواهد زد. مردم حتی تاکنون نمی دانستند رهبر چند فرزند دارد، و حالا میدانند که فرزند دومش بزرگ چماقداران است! آن نفرتی که در همین سه هفته اخیر در سراسر ایران شکل گرفته، حالا به سوی هدف مشخصی شلیک می شود: بیت رهبری!

شعار های سالگرد 18 تیر، شعارهائی بود که از دل این آگاهی و شناخت بیرون آمده بود. "مجتبی! بمیری- رهبری رو نبینی". "مرگ بر خامنه ای". اینها را روی دیوارها می نویسند، وقتی به راهپیمائی های سکوت حمله می شود، سکوت فریاد می شود و بربام خانه ها، در میان بانگ "الله اکبر" بصورت شعار سرداده می شود. اینها کم است؟ بهای زیادی برای این آگاهی ملی داده شده؟





ویدیو از تظاهرات امروز نماز جمعه تهران علیه حکومت اخوندی

نماز جمعه نبود

رفراندومی دوباره بود!

نماز جمعه تهران در میان شدیدترین تدابیرامنیتی و سانسور خبری- تصویری برگزار شد


شليك گاز اشك آور به صفوف نمازگزاران


خبرنگاردانمارک نیوز گزارش داد در خيابان قدس ابتداي در ميان خطبه ها دو گاز اشك آور به مردم شليك شد بعد از نماز نيز مردم نيروهاي لباس شخصي به مردم حمله كرده ومشغول ضرب وشتم مردم و اقدام به شليك گاز اشك آور مي كنند.
گروهي از مردم به شعار دادن مشغولند و بخشي نيز به ايستگاههاي مترو پناه آورده اند.
مشاهدات خبرنگار آينده حاكيست كه در ساير محورها درگيري رخ نداده ومردم با حضور مامورين گارد وي‍ژه در حال راهپيمايي مسالمت آميز هستند و در حوالي فاطمي با حمله برخي لباس شخصي ها مردم با شعارهاي نيروي انتظامي حمايت حمايت جو را آرام كردند.
گروهي از مردم كه سوار برخودروهاي خود شده اند نيز اقدام به زدن بوق كرده اند