۱۳۸۹ آبان ۳۰, یکشنبه

اگر خامنه ای آیت الله است من هم آیت الله هستم..چرا که معنی آیت الله همان نشانه ای از خداست

در پي موج مخالفت با فتواي آيت الله خامنه اي خامنه اي در مورد التزام به ولايت وي و اين كه ولايت خودش را شعبه اي از ولايت ائمه دانسته بود, پايگاه اطلاع رساني دفتر وي اين فتوا را حذف كرده است.
روز چهارشنبه تلويزيون العربيه اعلام كرد فتواي خامنه اي از روي سايتهاي طرفدار وي حذف شده است. العربيه افزود مراجع قم كه خامنه اي را به عنوان مرجع قبول ندارند, صدور چنين فتواي عجيبي را مورد انتقاد قرار داده اند.
در متن منتشر شده در پايگاه اطلاع رساني خامنه اي، وي در پاسخ به استفتائي مبني بر اينكه چگونه بايد به او التزام عملي داشت، خود را "شعبه اي از ولايت ائمه اطهار"، "جانشين امام غايب" و "هم ارز با رسول الله " دانسته و نوشته بود: "ولايت فقيه به معناى حاكميت مجتهد جامع‌الشرائط در عصر غيبت است و شعبه‌اى است از ولايت ائمه اطهار كه همان ولايت رسول الله مى‌‌باشد و همين كه از دستورات حكومتى ولى امر مسلمين اطاعت كنيد نشانگر التزام كامل به آن است".
به دنبال درج اين فتوا در پايگاه خبري خامنه اي، تمامي پايگاه هاي خبري حكومتي، خبرگزاري ها و روزنامه هاي وابسته به دولت, اين فتوا را منتشر كردند.
اين در حاليست كه به گفته بسياري از مراجع آخوند خامنه اي مرجع تقليد نيست و رساله ندارد و نمي تواند به استفتاء پاسخ دهد

پوستر به مناسبت فرارسیدن 16 آذر

امسال در حالي به روز دانشجو، ۱۶ آذر نزديک مي شويم که حکومت در بحراني عميق تر و همه جانبه تر از هميشه دست و پا مي زند، از همه طرف مورد هجوم قرار گرفته، مردم خشمگين تر و آماده تر از هر زماني براي سرنگونيش لحظه شماري مي کنند




نیجریه: مقصد هروئین ارسالی از ایران اروپا بوده است


آژانس مبارزه با مواد مخدر نیجریه اعلام کرده است، مقصد نهایى محموله کشف شده هروئینى که از ایران به این کشور ارسال شده بود، اروپا بوده و نیجریه قصد دارد، عاملان ارسال این محموله را تحت پیگرد قانونى قرار دهد.
به گزارش خبرگزارى فرانسه، احمدو گیاد، رئیس آژانس مبارزه با مواد مخدر نیجریه، روز شنبه اعلام کرد، مقصد نهایى یک محموله کشف شده در بندر لاگوس، که وزن آن بیش از ۱۳۰ کیلوگرم بود، کشورهاى اروپایى بوده است

اين زن چاق ژله ايه دروغگو چطور خجالت نمي كشه?متاسفم براش

خانومه گفت که وقتی میره ایران همینطوری که اونجا نشسته بود یا همونطوری که تو انگلیس لباس میپوشه تو ایران هم میتونه و فقط یه کم روسری خودش رو بالا میکشه ؛) و زنان در ایران همه حق و حقوق رو دارند و اسلام به زنان همه حقوق
رو داده 

برای حمله به ایران سرانجام همه با هم شدند

اشپیگل آنلاین می نویسد واژه هائی که هرمان  فان رومپوی، رئیس شورای اتحادیه اروپا بر زبان آورده واژه های پر ضرب و زوری هستند، که اگر آنها را باور کنیم یعنی همه چیز در معرض سقوط است. صحبت بر سر حیات اتحادیه اروپاست. او گفت: “ما با بحران موجودیت روبروهستیم، برای تضمین بقای منطقه یورو” باید همه دست بدست هم بدهیم.” اگر منطقه یورو نتواند به بقای خود ادامه دهد اتحادیه اروپا هم نمی تواند به حیات خود ادامه دهد”.
رومپوی، سیاستمداری آینده نگر محسوب می شود و می داند فروپاشی چگونه آغاز می شود. به هر حال او نخست وزیر بلژیک بوده، کشوری که در آستانه سقوط قرار داشته است. هرچند که از دیدگاه صدر اعظم آلمان “مرکل” سخنان او مبالغه آمیز است.
مرکل می گوید: “من . باور ندارم که منطقه یورو با خطر مواجه است”. اما وقتی صحبت از ثبات یورو به میان می آید صدر اعظم آلمان هم صراحت به خرج می دهد  و در کنگره حزب دموکرات مسیحی که در آغاز هفته برپا شده بود واژه هائی را به کار گرفت که همسنگ سخنان رومپوی بود. وی گفت: “اگر یورو شکست بخورد اروپا هم شکست خورده است”.
معنای این هشدار آنست که کشورهای اروپائی با مساحت اندک جغرافیائی و جمعیتی اندک نمی توانند در عرصه رقابت بین المللی با کشورهائی چون چین، هند، برزیل، اندونزی و.. که خاکشان یک “شبه قاره” است و  کمترین تعداد جمعیتشان دویست میلیون نفر است، راه به جائی ببرند و قافیه را باخته اند. البته این فکر تازه نیست و شش کشور پایه  گذار “جامعه اقتصادی اروپا” در سال 1951 خیلی زود پی بردند که دیگر نمی توانند با سی، چهل میلیون جمعیت خود کشورهائی چون چین و هند و..  از دست رفته را دوباره به اسارت در آورند. آنچه یاد آوری دوباره این نکته را ضروری ساخته این است که اگر این اتحادیه (که امروز 500 میلیون جمعیت دارد) از هم بپاشد، کار همه آنها زار است.
وضع اقتصادی آمریکا هم  روشن تر از آنست که نیازی به توصیف داشته باشد.
همزمان با این احوال و انتشار این سخنان، اجلاس سران ناتو در لیسبون پایتخت پرتقال برپا شد تا برنامه کار این اتحادیه نظامی را برای ده سال آینده تصویب کند. برنامه عبارتست از گزارش 55 صفحه ای و محرمانه کمسیون  مادلن البرایت، وزیر خارجه سابق آمریکا، که بنا به سفارش ناتو  تهیه شده است