۱۳۹۱ فروردین ۲۵, جمعه

دی آر یت دانمارک : بمب عشق شهروندان اسرائیل برای مردم ایران

دو طراح گرافیک اسرائیلی به نام ران ادری و میخائیل تامیر ۱۶ مارس امسال، کارزاری در فیس‌بوک به نام "اسرائیل، ایران را دوست دارد"، آغاز کردند. این کمپین منجر به ابراز عشق و علاقه شهروندان اسرائیل به ایران شده است. زوهر که یک دختر ۲۲ ساله اسرائیلی است، با ضبط یک کلیپ ویدئویی به مردم ایران می گوید که جنگ نمی خواهد و این مردم ایران و اسرائیل هستند که می توانند صلح بین دو کشور برقرار کنند و نه رهبران آن او کلیپ خود را با پیغام "من عاشق شما ایرانی ها هستم " تمام می کند.پیغام "ایرانیان عزیز ما شما را دوست داریم و کشور شما را بمباران نخواهیم کرد" از فیس‌بوک با پروژکتور به ساختمان‌های تل آویو منتقل شده است. این کمپین واکنش مثبت بسیاری از ایرانیان را به دنبال داشته و آنها هم در پیغام‌های خود به مردم اسرائیل گفته اند که آنها هم مردم اسرائیل را دوست دارند.ابراز این نوع محبت و علاقه مردم اسرائیل به مردم کشورهای دیگر در خاور میانه بی سابقه است. هیچ وقت این نوع کمپین برای مردم سوریه، فلسطینی‌ها یا هر کشور دیگر این منطقه صورت نگرفته است.برای این که مردم ایران هدف اولین بمب عشق اسرائیلی ها قرار گرفته‌اند، دلایل مختلفی وجود دارد. زوهر، دختر ۲۲ ساله اسرائیلی می‌گوید "من عاشق شما ایرانی ها هستم "
مهمترین دلیل، رابطه تاریخی بین قوم یهود و مردم ایران است

جامعه بين المللی تحريم نفتی عليه رژيم آخوندی را تشديد می کند

رويتر گزارش داد با وجود ابراز رضايت آمريکا از ژاپن مبنی بر کاهش قابل توجه خريد نفت از رژيم ايران، شرکتهای بزرگ نفتی ژاپن، به پالايشگاههای کشور پيوستند و کاهش خريد نفت رژيم ايران را عميق تر کرده اند.
به گزارش رويتر از سنگاپور و توکيو، اين کاهش ها در حالی صورت می گيرد که تحريمهای اروپا عليه واردات نفت رژيم ايران از ژوئيه (تيرماه) به حالت اجرا درخواهد آمد که در اين صورت فشار عليه رژيم ايران تشديد خواهد شد.