۱۳۸۸ خرداد ۱, جمعه

دختربچه ای که وقتی جواب درست میده , میرقصه

بي اعتنايي گوردون براون به یک سرباز - ویدیو

بي اعتنايي گوردون براون به یک سرباز - ویدیو و اعتراض مردم انگلستان به این موضوع

"وین آلوین" ،‌ هنرمند صداپیشه شخصیت انیمیشنی "میكی ماوس"، بر اثر بیماری دیابت ، در 62 سالگی درگذشت

"وین آلوین" ،‌ 32 سال به جای شخصیت انیمیشنی "میكی ماوس" صحبت كرد.خبر مرگ این هنرمند صداپیشه را كمپانی "والت دیزنی" اعلام كرد، كه از سال 1966 با این هنرمند همكاری داشت. "آلوین" در سال 1997 به دعوت مسئولان كمپانی "والت دیزنی"، به جای شخصیت كارتونی "میكی ماوس" صحبت كرد. موفقیت جهـانی او در این كار باعث شد تا برای همیشه در این سمت باقی بماند. همسر "آلوین" هم در این سال‌ها در كنار وی، به جای "مینی ماوس" دوست همیشگی "میكی" صحبت می‌كرد. این هنرمند دوبلور، در فیلم‌های سینمایی "جشن كریسمس میكی" و "چه كسی برای راجر رپیت پاپوش دوخت" نیز به جای "میكی ماوس" صحبت كرد. "آلوین" در سال 1986 جایزه امی (اسكار تلویزیونی) را برای تدوین صدای یكی از كارهای تلویزیونی خود گرفت. پس از "والت دیزنی" و "جیمی مك دانلد" ، "آلوین" سومین نفری بود كه در كارهای سینمایی و تلویزیونی انیمیشن به جای "میكی ماوس" صحبت كرد. "ری دیزنی" پسر "والت دیزنی" و مدیر كنونی این كمپانی، با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت "آلوین"، درباره وی گفت: صدای "آلوین" به نقاشی‌های "میكی ماوس" روح و جان داد و بسیاری از بچه‌ها "میكی" را فقط با صدای او می‌شناسند. این هنرمند فقید ، پیشتر در گفتگویی اعلام كرد: "میكی ماوس" یك ستاره واقعی است. تو می‌دانی كه مجبوری این موجود كوچولو را دوست داشته باشی، زیرا خیلی خوب می‌دانی او هیچ وقت برای همیشه متعلق به تو نخواهد بود.

ویدئوی- جنجال برانگیز سارکوزی و همسرش

خبرگزاری دانمارك نيوز گزارش داد: "نیکولا سارکوزی که ظاهراً اشتیاق فراوانی برای مردمی جلوه دادن خود دارد به تازگی صفحه «فیس بوک» خود در اینترنت را با ارسال ویدئوهایی از زندگی شخصی اش به روز کرده است؛ ویدئوهایی که علناً روابط گرم و عاشقانه سارکوزی و همسرش، کارلا برونی، در حضور جمعی از زنان را به معرض نمایش می گذارد
در یکی از این ویدئوهای کوتاه، بانوی اول فرانسه در حالی به نمایش درمی آید که مشغول گفت و گوی غیررسمی با گروهی از زنان بازدیدکننده از کاخ الیزه است و درباره مشغله کاری همسرش، توضیحاتی به آنها می دهد.
پس از چند لحظه رئیس جمهور فرانسه ناگهان در اقدامی ظاهراً اعلام نشده وارد جمع خصوصی زنان می شود، به سوی همسرش می رود، او را می بوسد و به صورت خیلی خودمانی بر روی دسته یک صندلی در جوار کارلا برونی می نشیند.
در ادامه و تا پایان این ویدئو، سارکوزی و برونی در حالی که مشغول بحث صمیمانه با سایر زنان هستند چند بار به صورت عاشقانه، دستان و بدن یکدیگر را در حضور جمع لمس می کنند!
سارکوزی در بخشی از این ویدئو ضمن معرفی سگ های خانوادگی اش به زنان، توضیحات کوتاهی درباره روز کاری اش می دهد و می گوید: "من امروز با نخست وزیر عراق دیدار کرده ام." کارلا برونی نیز در پاسخ می گوید: "این، معرکه است .در پایان این ویدئو نیز زمانی که سارکوزی جمع را ترک می کند کارلا برونی در پی او می گوید: "مراقب خودت باش، عزیزم
این ویدئو برای اولین بار است که تا حدودی دنیای خصوصی یک رئیس جمهور فرانسه که به طور ذاتی، افرادی مغرور و تا حدودی سرد هستند را به نمایش می گذارد؛ ویدئویی که هرچند با تایید سارکوزی و دفتر ریاست جمهوری بر روی صفحه فیس بوک جناب رئیس جمهور قرار گرفته اما از نگاه برخی مطبوعات اروپا از جمله روزنامه «دیلی میل» انگلیس، شرم آور و نفرت انگیز خوانده شده
است.

"ميليونر زاغه نشين" حالا حتي زاغه هم ندارد

زاغه «روبينا علي»‌همراه با تعداد ديگري از زاغه‌هاي مردم فقير اين شهر در يك اقدام يورش آميز دولتي از بين رفت اين زاغه در نزديكي محدوده خط آهن بمبئي قرار دارد و تخريب آن يكي از اهداف مسئولين شهري براي پاكسازي منطقه است. مسئولين دولتي مي‌گويند اين منطقه متعلق به اداره راه آهن است و جماعت زاعه نشين خانه‌هاي حلبي خود را به صورت غيرقانوني در اين منطقه ساخته‌اند.
تخريب زاغه‌ها مورد توجه رسانه‌هاي گروهي قرار گرفت و حضور «روبينا علي» و خانواده‌اش در يكي از اين زاغه‌ها باعث توجه بيشتر رسانه‌ها و عموم مردم به اين حادثه شد.
رسانه‌ها عكسها و فيلم‌هايي از روبينا علي را به نمايش گذاشتند كه در كنار زاغه تخريب شده خود ايستاده است.
در عين حال همسايه‌هاي روبينا علي به خبرنگاران گفتند نمايندگان دولتي پدر وي «رفيق قريشي» را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند وضعيت عمومي قريشي به قدري بد بوده كه وي را به بيمارستان منتقل كرده اند.
Rubina sammen med nogle af de andre beboere, der har mistet deres huse, foran ruinerne af hendes eget hjem.
زاغه «روبينا علي»‌همراه با تعداد ديگري از زاغه‌هاي مردم فقير اين شهر در يك اقدام يورش آميز دولتي از بين رفت
تخريب زاغه روبينا علي يك هفته پس از تخريب زاغه همبازي او «اظهر الدين محمد اسماعيل» صورت مي‌گيرد. مسئولين رسمي هفته قبل به منطقه زندگي وي هجوم برده و زاغه او ديگر اهالي را تخريب كردند.


نخست وزير دانمارك به پناهندگان عراقي هشدار داد


در پي اقدام پنجاه تن از عراقي هاي متقاضي پناهندگي در دانمارك در اشغال يك كليسا در كپنهاگ پايتخت اين كشور، نخست وزير دانمارك به آنها هشدار داد پرونده هاي آنها مورد تجديد نظر قرار نمي گيرد. لارس لوكه راسموسن نخست وزير دانمارك گفت "نبايد انتظار داشت كه اين افراد با اشغال يك مكان مقدس بتوانند از حق اقامت در دانمارك برخوردار شوند. عراقي هاي تجمع كننده در اين كليسا به قرارداد پنج شنبه گذشته ميان دولت هاي عراق و دانمارك مبني بر استرداد دويست و هشتاد و دو عراقي متقاضي پناهندگي در دانمارك كه تقاضاي آنها رد شده است اعتراض دارند. به گزارش خبرگزاري فرانسه از كپنهاگ، نخست وزير دانمارك درهاي كشورش براي افرادي كه در خطر اعدام قرار دارند و متقاضي پناهدگي در اين كشور هستند باز است ولي چنانچه فردي اين شرايط را نداشته باشد بايد به كشورش بازگردد و عراقي هاي تحصن كرده در كليساي كپنهاگ نيز از همين شرايط برخوردار هستند.