۱۳۹۲ مرداد ۲, چهارشنبه

تلاش دولت ایران برای ترساندن ایرانیان خارج

IRANIAN  GOVERNMENT  WARNS  OPPOSITION  ACTIVISTS  ABROAD
PDN – Tuesday, July 22: Iran’s Attorney General Mohsen Ejei announced that Iranians who live abroad and have been opposed the Iranian government may return to Iran, but should be aware that they may face charges for their actions.
The video of Mr Ejei’s speech has been widely spread on Persian-language websites and social forums and has created a wave of anger and criticism in the exile community in Europe and North America. (Video) Iran’s state TV has aired Mr Ejei’s speech repeatedly.
Mr. Ejei served as Iran’s minister of intelligence from 2005 to July 2009.

صدای انقلاب زنانه بلندتر می شود

ضرب و شتم دو زن چادری آمر به معروف و نهی از منکر، توسط زنان به اصطلاح "بدحجاب"، در عرض دو روز 23 و 24 تیرماه در تهران، صرفا یک اتفاق ساده و یک خبر نیست، بلکه نشان از عدم پذیرش و عصبیت زنان نسبت به بختک حجاب اجباری، مذهب و هرگونه بندی است که میخواهد زنان را محدود کند. در واقع این یک عکس العمل کلی زنان و جامعه نسبت به سیاست های حکومت اسلامی است که بیش از سه دهه است میخواهد زنان را جنس دوم و فرودست بشمار آورد. این یک نشانه از یک انقلاب بزرگ است، انقلاب زنانه علیه تبعیض و نابرابری، انقلاب زنانه برای دستیابی به آزادی و برابری.