۱۳۸۹ آذر ۷, یکشنبه

ویکیلیکس: حسنی مبارک هم از آمریکا خواسته بود تا به ایران حمله نظامی کند

پادشاه عربستان خواهان حمله نظامی آمریکا برای توقف برنامه اتمی ایران شده بوده است. کشورهای امارات متحده عربی، مصر و عربستان از ایران به عنوان شر و عامل شرور در منطقه یاد کرده که این کشورها را به سمت جنگ می برد. حسنی مبارک با نظر نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل موافق بوده که ایران هسته ای منطقه را به سمت رقابت تسلیحاتی پیش خواهد برد و خواستار توقف ایران شده بوده است. پادشاه اردن و سلطان بحرین نیز از آمریکا خواسته بودند به هر نحو ممکن حتی از طریق حمله نظامی ایران را متوقف کند

WikiLeaks: Dagan wanted to topple Iranian regime
Documents released after much hype say Mossad chief wanted to enlist Iranian opposition groups to revolt against government, while Arab leaders, including Mubarak, asked US to stop nuclear program with military strike  

ویکی لینکس: رژیم ایران قصد سوقصد به جان علیرضا نوریزاده را داشته است

در یکی از اسناد منتشر شده توسط ویکی لینکس اشاره شده که شخصی به نام صادقی نیا،در لندن با نوریزاده ملاقاتهایی داشته است که ظاهراً این شخص در کالیفرنیا به جرم دست داشتن در قتل گوینده ایرانی-آمریکایی "جمشید شارمهد" دستگیر شده است

1. (C/NF) SUMMARY: [DETAIL REMOVED] and prominent VOA commentator Ali Reza Nourizadeh recently told [NAME REMOVED] he had been targeted by Iranian intelligence, an allegation confirmed by London LEGATT. Nourizadeh was approached some months ago by Mohammad Reza Sadeqinia, an Iranian national who introduced himself as a "big fan" of Nourizadeh's. Nourizadeh met Sadeqinia on several occasions in London and Washington, DC, but became suspicious when Sadeqinia took large numbers of photos, including of Nourizadeh's vehicle. Sadeqinia was arrested in California on charges of soliciting murder after he attempted to hire a hitman to kill Iranian-American broadcaster Jamshid Sharmahd. Because his pattern of behavior towards Nourizadeh was similar to his interactions with Sharmahd, FBI shared the threat information with UK authorities, who subsequently warned Nourizadeh. END SUMMARY.

‌ پادشاه بحرین نیز خواهان حمله نظامی امریکا به جمهوری اسلامی است

محتوای یکی از تلگراف های سفارت امریکا که امروز توسط گروه ویکی لیکس افشا گردیده اند نشانگر این است که علاوه بر عبدالله بن عبدالعزیز پادشان عربستان، حمد بن عيسى آل خليفة، پادشاه بحرین نیز از نیروهای نظامی امریکا تقاضا کرده بود که جمهوری اسلامی را مورد حمله نظامی قرار دهند. در این تلگراف آمده است، «شاه حمد اشاره کرد که ایران منشاء مسائل بسیاری در عراق و افغانستان است. وی با استدلالات محکمی خواستار عملیاتی برای از بین بردن برنامه نظامی آنان از هر طریق ممکن  گشت

4.(C) IRAN: King Hamad pointed to Iran as the source of much of the trouble in both Iraq and Afghanistan. He argued forcefully for taking action to terminate their nuclear program, by whatever means necessary. "That program must be stopped," he said. "The danger of letting it go on is greater than the danger of stopping it." King Hamad added that in light of these regional developments, Bahrain was working to strengthen GCC coordination and its relations with allies and international organizations. He specifically mentioned NATO and confirmed that Bahrain had agreed to the Alliance's request to use Isa Airbase for AWACS missions, although the detail on numbers and timing have yet to be discussed.

اسناد منتشر شده از ویکی لیکس در مورد تقاضای شاه عربستان برای حمله به ایران

10. (S) The King, Foreign Minister, Prince Muqrin, and Prince Nayif all agreed that the Kingdom needs to cooperate with the US on resisting and rolling back Iranian influence and subversion in Iraq. The King was particularly adamant on this point, and it was echoed by the senior princes as well. Al-Jubeir recalled the King's frequent exhortations to the US to attack Iran and so put an end to its nuclear weapons program. "He told you to cut off the head of the snake," he recalled to the Charge', adding that working with the US to roll back Iranian influence in Iraq is a strategic priority for the King and his government.

کارمند اتمی ربوده شده توسط جندالله فعالیت یک مرکز مخفي را فاش کرد

امیرحسین شیرانی کارمند یکی از مراکز اتمی ایران که توسط جندالله در اصفهان ربوده شده بود دریک فیلم ویدیویی که روز شنبه 27 – 11 – 2010 از تلویزیون العربیه پخش شد ، تاکید کرد در یک کارگاه اتمی سری در اصفهان فعالیت می کرد. جندالله در اکتوبرگذشته اعلام کرده بود امیرحسین شیرانی را در اصفهان ربوده و به سیستان وبلوچستان منتقل کرده است. شیرانی در فیلم ویدیویی که توسط جندالله برای العربیه فرستاده شد با لباس محلی بلوچی ظاهرشد و نشانی کارگاه اتمی و مسئولان وبرخی از    کارشناسان شاغل در آن را فاش کرد  

مادر سهراب: نمی‌خواهم و نمی‌گذارم خون بچه‌ام پایمال شود

هفته گذشته پیش‌نویس قطعنامه‌ای از نقض حقوق بشر در ایران در کمیته سوم سازمان ملل متحد با ۸۰ رأی موافق تصویب شد.
در پی آن محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه ایران به تصویب این قطعنامه اعتراض کرد و بان گی مون دبیرکل سازمان ملل را برای بررسی وضعیت حقوق بشر، به ایران دعوت کرد. دعوتی که با استقبال بان گی مون مواجه شد.
در این میان پروین فهیمی، مادر سهراب اعرابی یکی از کشته شدگان حوادث پس از انتخابات ۸۸، از آقای بان گی مون خواسته
است در سفرش به ایران با خانواده کشته‌شدگان دیدار کند
من به عنوان یک مادر که فرزندش را در این اتفاقات از دست داده است، نظرم این بود که اگر قوه قضاییه مشکلاتی دارد و نمی‌تواند پاسخگوی ما باشد، آقای بان گی‌مون می‌تواند از طریق ادعای دادخواهی ما این مسئله را پیگیری کند.
شما برای پیدا کردن قاتل سهراب چه اقداماتی انجام دادید و به شما چه پاسخ دادند؟من سال گذشته بلافاصله شکایت نامه نوشتم. برای من شناسایی و معرفی قاتل و آمر قتل مهم است و این که در یک دادگاه علنی محاکمه شوند وگرنه قصد ندارم کسی را اعدام کنم و قصد ندارم کسی را قصاص کنم چون مخالف خشونت هستم. اما به عنوان یک شهروند این مملکت تقاضا دارم که قوه قضاییه پاسخگوی ما باشد.
شکایت ما در قوه قضاییه باز است و پیگیری هم کرده‌ایم ولی بعد از یک سال و پنج ماه هنوز پاسخی به ما نداده‌اند که چه کسانی به خودشان اجازه دادند بچه‌هایی مانند سهراب را در خیابان بکشند آن هم بدون دلیل.
مگر گناه این بچه چه بود؟ من باید بدانم بچه‌ام چه گناهی مرتکب شده بود که خودم اطلاعی نداشتم. من کجا باید دادخواهی کنم و صدایم را به گوش مسئولان مملکت برسانم؟ مگر بچه من حق زندگی دراین مملکت را نداشت؟ به چه کسی باید دردم را بگویم؟

روي جلد مجله اشپيگل را لينك داده كه تصوير چند تن از رهبران جهان منتشر شده. زير عكس احمدي نژاد نوشته شده: هيتلر

Cover magasin Spiegel, at datalink-filer, flere verdensledere, blev rapporteret. Skrevet under billedet af Ahmadinejad: Hitler

ضحاك زمان , اي بزرگ ارتشداران !!. , روز ذلت وخواريت را هم خواهيم ديد

جناب اقاي خامنه اي اميدوارم اين مطلب به رويتت برسد،اين زمان دير يا زود هم خواهد گذشت و اين تاريخ است كه در مورد تو قضاوت خواهد كردولي چه بد نامي إز خودت بجا گذاشتي و در زمره بزر گترين وطن فروشان تاريخ ايران و انقراض كننده تاريخ حكومت ولايت فقيهي و باعث بيداري مردم ايران إز خواب ١٤٠٠ ساله و رنسانس ايراني خواهي بود ، بدا بحال تو و نوكرانت و ميتوانم تصور كنم كه هر شب با چه ترسي و كابوسي دمسازي وأي بر تو

شهلا جاهد چهارشنبه 10 آذر اعدام می شود

یک منبع مطلع با اعلام این خبر گفت: حسب حکم قضائی و استيذان رئيس قوه درصورت عدم جلب رضايت اوليا دم، چهارشنبه هفته جاری(10 آذر) اشهلا جاهد اعدام خواهد شد.
به گفته وی تلاش‌های گسترده‌ای در جریان است تا رضایت اولیا دم جلب و موضوع اعدام با پرداخت دیه به خانواده مقتول منتفی شود 

Shahla Jahed blive henrettet onsdag  

خواندیم که 20 نماینده ی مجلس شورای اسلامی (!) خواهان اختصاص حکم اعدام برای جرائم امنیت روانی شدند

می خواهند وبلاگ نویسان را اعدام کنند؟
در خبرها خواندیم که 20 نماینده ی مجلس شورای اسلامی (!) خواهان اختصاص حکم اعدام برای جرائم امنیت روانی شدند. تا اینجای کار برخی از نمایندگان مجلس به مخالفت شدید با این طرح برخواسته اند. معلوم نیست نتیجه چه خواهد شد و به کدام سمت و سو خواهد رفت. اما آنچه که باید در آن تامل کرد، ردپای حضور خلخالی ها در مجلس هشتم است.
پارسال مطلبی نوشته بودم پیرامون دفاع جواد لاریجانی از مجازات سنگسار که با افتخار گفته بود آن را اجرا می کنیم. حال در کشوری که هر لحظه زیر حمله های کانون ها و مجامع دفاع از حقوق بشر قرار دارد، بار دیگر برخی مدعیان شناخت قانون و قانونگذاری، به جای اینکه برای مجازات اعدام شرایط سخت تری در نظر گیرند، در صدد گسترش دامنه ی اجرای آن بر آمده اند.
در لیست جرایم مربوط به حوزه ی امنیت روانی مواردی چون "راهزني، سرقت مسلحانه، تجاوز به عنف، تشکيل خانه فساد و فحشا و قاچاق انسان به منظور سوء استفاده جنسي، شرارت، آدم ربايي به قصد تجاوز يا اخاذي ،هر فعاليت اينترنتي که مروج فساد باشد" به چشم می خورد. در خبر مورد اشاره ذکر شده "ويژگي بارز آن «اعدام» مجرمان به صورت فوري و بدون بخشش است".
نکته ی مهمی که باید به آن پرداخت "هر فعاليت اينترنتي که مروج فساد باشد" است. ناخود آگاه این سوال ها در ذهن من بوجود می آید که :
- چه فعالیت اینترنتی ای مروج فساد است؟
- به چه انگیزه ای درصدند که مجرمان به صورت فوری و بدون بخشش اعدام شوند؟
- تعریف فساد در ذهن آقایان چیست؟
- آیا کسی که عقاید مخالف خود را در هر حوزه ای در وبلاگش می نویسد مروج فساد است؟
- آیا کسی که در وبلاگش اقدام به مثلا افشاگری می کند امنیت روانی جامعه را مختل کرده؟
- آیا نوشتن مطالبی پیرامون مقوله های حقوق بشری که با ساختارهای مورد قبول آقایان جور نیست مروج فساد است؟
- آیا دفاع از حقوق برابر، آزادی و آزاد اندیشی به معنی تلاش برای ترویج فساد است؟
- آیا مثل همیشه تشخیص خط قرمز امنیت روانی جامعه به عهده ی کسانیست که از مشکلات جامعه بی خبرند؟
- آیا این 20 قانونگذار، بند جرایم اینترنتی را به دلیل اینکه می خواسته اند خود را بروز به تکنولوژی معرفی کنند گنجانده اند؟
- و چندین سوال دیگر ...
در عجبم! این همه حرص برای ریختن خون دیگران برای چیست؟ آیا یک ایدئولوژی تا این حد انسان را می تواند تغییر دهد؟ تا این حد که به راحتی برای مرگ و زندگی دیگران تصمیم بگیرند؟ اصلا به فرض اینکه شما قصدتان از فساد، تنها فساد جنسی است. به فرض اینکه شما منظورتان از فساد در اینترنت پخش تصاویر مستهجن باشد. آیا صرف اینکه به طور مثال یک بیمار جنسی ( که امروزه اکثر ایرانیان را بیماران جنسی تشکیل می دهند ) تصاویری را بدون تعقل بر اینترنت گذاشته است، عوض درمان مساله باید آن شخص را اعدام کرد؟