۱۳۸۸ خرداد ۱۴, پنجشنبه

سايت خبري "دانمارك نيوز " فيلتر شد


سایت دانمارك نيوزفیلتر شد. دانمارك نيوزکه یکی از سایتهای گروهی بود و با امکاناتی که داشت، فضای مناسبی برای تبادل نظر و گفت و گو ایجاد کرده بود، ساعتی پیش در اکثر یوزرها فیلتر شد.دلیل فیلترینگ این سایت که به ویژه در روزهای گذشته بحثهای داغی درباره انتخابات بین اعضای آن شکل می گرفت، اعلام نشده است.

احمدی نژاد : گفت در دولت من هیچ رسانه ای تعطیل نشد

احمدی نژاد گفت در دولت من هیچ رسانه ای تعطیل نشد و ما تحمل نقد را داریم . فقط جسارتاً از ایشون می پرسم روزنامه شرق، روزنامه خورشید ، روزنامه ياس نو، هفته نامه شهروند و سایت بازتاب رو خدابیامرز مادر بزرگ من تعطیل کرد یا آقایان؟
روزنامه شرق صبحگاه امروزتوقیف شد.گفته میشه مصاحبه با ساقی قهرمان و به
بهانه هم جنس گرایی اون دلیل توقیف دوباره شرق بوده.
هفته نامه شهروند امروز پس از انتشار هفتادمین شماره خود توقیف شد



معاون مطبوعاتي وزير ارشاد تاكيد كرد انتشار روزنامه ياس نو تنها بر اساس درخواست دادستان متوقف شده است



انتشار روزنامه خورشید وابسته به سازمان تامین اجتماعی به بهانه کاهش هزینه‌های ای سازمان متوقف شد


چو پرده برافتد نه تو ماني و نه من

































تکذیب هاله نور احمدی نژاد - از طرف کروبی - ویدیو

بسمت بحران بزرگ و انفجار اجتماعی می رويم

متلک انداختن ابطحي به احمدي نژاد

بیانیه انجمن اسلامی دانشگاه مازندران درباره بازداشت عماد بهاور

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مازندران با صدور بیانیه ای بازداشت عماد بهاور دانشجوی این دانشگاه و مسئول شاخه جوانان نهضت آزادی را محکوم کرده است.به گزارش دانمارك نيوز متن این بیانیه به شرح زیر است:در آستانه دهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری با خبر شدیم که «عماد بهاور» دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه مازندران و رییس شاخه جوانان نهضت آزادی توسط نهادهای امنیتی بازداشت گردیده و به گفته ی مقامات قضایی اتهام وی تبلیغ علیه نظام اعلام شده است. مشخص است که اتهاماتی از این دست از فرط تکرار و برچسب زنی بی مورد، فاقد اعتبار بوده و بیشتر مایه ی استهزا است تا قابل دعوی در محکمه ای عادل. پرواضح است که آقای عماد بهاور نه به دلیل این اتهام کذایی بلکه به دلیل فعالیت های انتخاباتی شان که در راستای منویات دولت نهم نبوده دستگیر شده است. این گونه برخوردهای امنیتی و پلیسی کردن فضای کشور در آستانه ی انتخابات، فضای آزاد تبلیغات و گردش شفاف اطلاعاتی را با اخلال روبرو می نماید. از این رو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مازندران با محکوم کردن بازداشت عماد بهاور، حاکمیت را به عقلانیت و مدارای سیاسی دعوت می نماید و آرزومند است «آزادی و آبادی» فراتر از شعارهای انتخاباتی کاندیداها، روزی در این مملکت نهادینه شود.

خروج احمدی نژاد از صدا و سیما با وانت یکی از هوادارانش

هنگامی که احمدی نژاد از بالای یک وانت در مقابل درب بلال صدا وسیما حضور یافت طرفدارانش که احساساتشان به اوج رسیده بود به سمت وی هجوم آوردند اما ماموران نیروی انتظامی با زحمت فراوان تلاش کردند از هجوم انان جلوگیری کنند

اين مردم هرچي به سرشون بياد حقشونه بدبخت داره پاي احمدي نژادو ميبوسه

احمدی نژادبا بچه محل ها، يک ليست داد