۱۳۹۱ خرداد ۱۶, سه‌شنبه

سپاس و قدردانی از رضا پهلوی به خاطر طرح شکایت علیه خامنه ای

این چند خط را با همین زبان الکن می نویسم تا به نوبه خودم تشکری کرده باشم از آقای رضا پهلوی که از آن طرف دنیا به هلند آمد تا قضیه شکایت علیه خامنه ای را پیگیری کند. هیچ کس نمی داند این شکایت به کجا خواهد انجامید. قدر مسلم اینکه به خاطر اینکه خامنه ای درقدرت است طرح شکایت از وی بسیار دشوار خواهد بود. به خصوص اینکه رضا پهلوی هیچ منصب مقام رسمی هم ندارد.
به هرصورت حقیقتا جای تحسین وتشکر دارد که رضا پهلوی به همراه اطرافیانش این قضیه را پیگیری کرده و می کنند وجای تاسف دارد که عده ای مغرض برای یک اشتباه تایپی ساده آنچنان قشقرق و هیاهویی به راه انداختند ولی به خاطر بده بستانی که با رژیم (احتمالا برای گرم نگه داشتن تنور انتخابات ریاست جمهوری سال آینده )‌ دارند دربرابر این رژیم جهل و جور وفساد جیکشان هم درنمی آید مبادا « پیشکی» ها قطع شود وهزینه زندگی و اقامت درخارج ازکشور ارسالی  از طرف بابا خامنه ای قطع شود.
جای تاسف دارد که روشنفکران ما عافیت طلبی و تریاک جمهوری اسلامی را به حمایت از طرح شکایت علیه خامنه ای ترجیح دادند. نوش جان و گوارای وجود. تا آخر عمرتان پشت کامپیوترهایتان چرت بزنیدو حلقومتان را برای حقوق بشر اسلامی مدل سید محمد خاتمی پاره کنید. با همین چای شیرین و تریاک رژیم آخوندی سر کنید مباداخمار شوید و نشئه گی اهدایی ولی فقیه از میان برود.لیاقتتان هم همین آخوندهای بی سروپا هستند.
متاسفم برای ملتی که می توانست با پشت کردن به آرمانهای دوران طلایی امام راحل و بوی تعفن و پوسیدگی اصلاح طلبی به خود بیایید و راه تازهای برای ایران پس از جمهوری اسلامی پیدا کند ولی دست و پا زدن درلجنزار جمهوری اسلامی را به همه چیز ترجیح داد.کلام آخر تشکر و سپاس و قدردانی و خسته نباشید برای رضا پهلوی و آرزوی کامیابی برای همه آنها که خواهان آزادی ایران از چنگ جمهوری ننگین اسلامی هستند

شرایط پناهجویان ایرانی که در مرکز سندهولم هستند خطرناک تر است

صدای پناهجویان ایرانی در دانمارک که در یک چادر سفید رنگ خارج شهر کپنهاگ در مرکز سندهولم نشسته اند شنیده نشده است.
به گزارش فیسبوک : دانمارک نیوز به نقل از روزنامه یولند پوستن دانمارک، شرایط پناهجویان ایرانی که در مرکز سندهولم هستند نسبت به کسانی که در کلیسای جامع سنت استفان در کپنهاگ زندگی میکنند خطرناک تر است.
به گفته همین روزنامه کسانی که در چادر نشسته اند سالهای زیادی است که در دانمارک هستند. بیشتر پناهجویان ایرانی این گروه میانگین ده تا دوازده سال در دانمارک زندگی می کنند.
روزنامه یولند پوستن دانمارک نیز به گزارش می‌ دهد دو گروه از ایرانیان که مقابل مجلس دانمارک و درب سند هولم دست به اعتصاب غذا زدند و جانشان در خطر است.
سخنگوی گروهی از ایرانیان که مقابل مجلس دانمارک هستند این شرط را قبول نمی کند که اعتصاب غذای خود را درب سند هولم قرار دهند.
سازمان پناهندگی دانمارک به دنبال ارائه راهنمایی حقوقی به اعتصاب غذا ایرانیان است اما مخالفت را دریافت کردند.
به گزارش تی وی تو دانمارک، چند پناهجویان ایرانی در دانمارک که دست به اعتصاب غذا زدند و سیستم پناهندگی دانمارک جواب گو این چهار نفر نیست.
به گفته ادره مهاجرت دانمارک دو نفر از این یازده نفر که در اعتصاب غذا شرکت کرده متعلق به آلمان هستند و دونفر دیگر فقط پنج ماه است به دانمارک مهاجرت کردند به طوری که پرونده آنها در حال بررسی است