۱۳۸۷ مهر ۲, سه‌شنبه

حمله سگ خانم "نالر" به زن همسايه حدود 10 دقيقه به طول انجاميده بود


زني كه سگ وي 7 سال پيش در راهرو آپارتمان به يك همسايه حمله كرده و او را كشته بود، پس از محكوميت به ارتكاب قتل به 15 سال حبس محكوم شد. "مارجوري نالر" در سال 2001 به قتل درجه دوم محكوم شده بود اما قاضي اتهام او را كاهش داده و به قتل غير‌عمد تبديل كرد كه بر اساس آن در سال 2002 به 4 سال زندان محكوم شد. اما دادگاه عالي كاليفرنيا سال گذشته حكم قاضي را نقض كرده و پرونده را دوباره به جريان انداخت وسرانجام قاضي پرونده اين خانم را به اتهام قتل يك انسان گناهكار شناخت. به گفته مقامات قضايي كاليفرنيا اين نخستين مورد محكوميت يك انسان به قتل در اين ايالت به خاطر اقدام سگ وي است. خانم "نالر" كه تا كنون 3 سال را در زندان سپري كرده بود بايد 12 سال ديگر را نيز در زندان بگذراند تا بتواند از شرايط آزادي مشروط بهره‌مند شود. حمله سگ خانم "نالر" به زن همسايه حدود 10 دقيقه به طول انجاميده بود و در جريان آن وي هيچ اقدامي را براي كنترل سگ و يا تماس با پليس صورت نداده بود و سگ با بيش از 70 گاز باعث مرگ همسايه شده بود.

عروس وپسر ملکه دانمارک September 2008 Frederik og Mary hygger i Sydney






تظاهرات هواداران اسرائيل عليه احمدي نژاد در نيويورك





خبر نگار بي بي سي سپس از گنجي پرسيد: شما رهبر را مقصر ميدانيد و يا رئيس جمهور را؟

همزمان با حضور محمود احمدي نژاد در نيويورک، روز دوشنبه ديدبان حقوق بشر دفتر نيويورک، در هتلي مقابل سازمان ‏ملل متحد اقدام به برگزاري کنفرانسي مطبوعاتي کرد که در آن خبر نگاران رسانه هاي مختلف حضور داشتند.
گنجي در پاسخ گفت: در ايران در رأس يک ساختار غير دمکراتيک رهبر وجود دارد. او مثل سلاطين حکومت ميکند. ‏احمدي نژاد سه سال است که به قدرت رسيده است اما اگر او هم نميآمد کس ديگري دستورات رهبر را اجرا ميکرد. اين ‏موجود را رهبر در دامنش پرورش داده است و لذا مشکل ما، ساختار غير دمکراتيک سلطاني است. ‏
خبر نگار صداي آمريکا پرسيد: اگر احمدي نژاد عملاَ مسئول محسوب نميشود، پس پرسش از او چه حاصلي خواهد داشت؟ ‏
گنجي در پاسخ گفت:پرسش از احمدي نژاد يعني پرسش از رئيس جمهور. چون او از مقاصد رهبر دفاع ميکند. آقاي خامنه ‏اي بار ها اعلام کرده که اين دولت بهترين دولتي است که تا کنون در ايران وجود داشته است. اگر رئيس جمهور حرفي ‏ميزند که از نظر ما غير عقلاني است، از ديد رهبر کاملا عقلاني به نظر ميآيد. هرکاري که در ايران انجام ميشود دو وجه ‏دارد، يا خوب يا بد. اگر خوب باشد به اسم رهبر نوشته مي شود و اگر بد باشد به پاي رئيس جمهور. خود احمدي نژاد هم ‏اين نقش را خوب بازي ميکند. اين موضوع پنهاني نيست. مثلا در جنگ 33 روزه لبنان لاريجاني اعلام کرد که اين ‏جنگ تماماَ تحت فرمان خامنه اي فرماندهي شده است

دختران خشمگين عربستاني


دختران خشمگين عربستاني دو مرد جوان را به خاطر چشم چراني و نگاه پنهاني به آنها در حين اقامه نماز به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.به گزارش روزنامه الرياض، اين دو مرد جوان خود را در بخش بانوان مسجدي در منطقه حائل عربستان پنهان کرده بودند که دختران خشمگين پس از اطلاع از موضوع آنها را زير مشت و لگد گرفتند.بر اساس اين گزارش، ضرب و شتم مردان چشم چران از سوي دختران خشمگين پس از آن صورت گرفت که يکي از دختران با مشاهده يکي از مردان جوان، زنان ديگر را خبر کرد و آنها نيز با کفش و دمپائي به سوي مردان جوان هجوم بردند.دختران مهاجم در بيان دليل مطلع نکردن ماموران پليس و اقدام يک جانبه خود گفتند که نمي خواستند در نماز مردم خللي وارد شود.پليس منطقه حائل نيز در همين زمينه گفت: دو جوان ديگر غير از آنهائي که مورد هجوم قرار گرفتند در نزديکي دروازه مسجد پنهان شده بودند که دستگير شدند.