۱۳۸۷ دی ۲۲, یکشنبه

مملکت انقدر پول دارد ک فقط مانده است مشکلات خرسواری حل شود

سهمیه بندی بنزین باعث رواج خر و در نتیجه تصویب این قوانین شده است...بابا احمدی جون دمت گرم رو سفیدمون کردی

«رابرت كین» ۳۴ ساله، متهم است به علت حمله با اره به یكی از همسایگانش او را به قتل رساند.


مقامات قضایی «پنسلونیای» آمریكا یك مرد را كه به علت عصبانیت با اره به همسایه خود حمله‌ور شده و او را كشته بود، به ۳۷ سال زندان محكوم كردند دانمارك نيوز: به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، پلیس در پنسیلوانیای آمریكا مردی را به اتهام حمله با اره به همسایه و قتل وی، دستگیر و روانه زندان كرد. «رابرت كین» ۳۴ ساله، متهم است به علت حمله با اره به یكی از همسایگانش او را به قتل رساند. علاوه براین، این مرد در بازجویی‌های پلیس، به ماموران گفت: همسایه‌ام همیشه خودروی خود را جلوی درب پاركینگ منزل من پارك می‌كرد و من دائما مجبور بودم به او تذكر بدهم، اما این بار او نه تنها توجهی نكرد، بلكه به شدت عصبانی شد و پرخاش كرد، من هم اره را برداشتم و به او حمله كردم، ‌اما اصلا قصد كشتن او را نداشتم. دادگاه عالی پنسیلوانیا این مرد را به اتهام اقدام به دزدی، تهدید تروریستی و قتل به ۳۷ سال حبس محكوم كرد.

پيشگيري و مجازات افراد متقلب است در دنياي مورچه ها

محققان دريافته اند مورچه هاي کارگر متقلب با توليد مواد شيميايي خود را در وضعيت باروري قرار مي دهند اين در حالي است که در جامعه مورچه ها، مورچه هاي کارگر به طور طبيعي توليد مثل نخواهند داشت تا از بچه هاي ملکه که برادران و خواهرانشان نيز به شمار مي روند مراقبت کنند.
تيم تحقيقاتي متشکل از دانشمندان آلماني- آمريکايي براي آزمايشات خود نمونه اي مصنوعي از ترکيب موجود در مورچه هاي بارور را براي مورچه هاي کارگر غير مولد به کار بردند.
يافته هاي محققان نشان مي دهد در کلوني هايي با حضور يک ملکه، مورچه هاي کارگري که ترکيب شيميايي هيدروکربن در آنها به کار رفته بود مورد هجوم ساير مورچه ها قرار مي گيرند اما اين وضعيت در مورد کلوني هاي فاقد ملکه صدق نمي کند و مورچه هاي کارگر براي توليد مثل آزاد هستند.
به اعتقاد محققان مواد شيميايي هيدروکربني توليد شده توسط مورچه هاي متقلب پيام توارثي مطمئني به شمار مي رود و اين نظام پليسي ناظر بر توليد مثل، نقش مهمي را در توازن و هماهنگي دنياي مورچه ها ايفا مي کند.
به گفته دانشمندان برخي گونه هاي مورچه ها شناخته شده اند که نه تنها مورچه هاي کارگر متقلب را مورد حمله قرار مي دهند بلکه تخم هايشان را نيز از بين برده و نابود مي کنند.

مردم دانمارک خواستار تعطيلي زندان گونتانامو شدند

سازمان عفو بين الملل دانمارک خواهان بسته شدن هر چه سريعتر زندان گوانتانامو شد
هفتمين سالگرد گشايش گوانتانامو در يازدهم ژانويه
300 mennesker klædt i orange og lænker demonstrerede foran den amerikanske ambassade i København for lukning af Guantánamolejren




تصاویر در روزنامه های دانمارک از تجمع گروه مادران صلح ايران

Folk er gået på gaden overalt i verden, for at give deres mening i forhold til urolighederne i Gaza til kende.




جیغ و داد احمدی نژاد

خدمات احمدی نژاد به اسرائیل
بیش از خدمت یک جاسوس بود

بازداشت هفتاد و دو نفر در درگيري پليس و تظاهركنندگان در پايتخت دانمارک

Mor og barn hevet ud af bil på Nørrebro
Ballademagere hev mor og barn ud af bil og smed kanonslag mod McDonalds, da de nåede Nørrebro efter demonstration. 72 anholdt i Gothersgade
مردم دانمارک عليه تجاوزگري اسراییل ها به غزه تظاهرات كردند




دنیای سیاست دانمارک

Gæster ved årets sportsgallashow



تصویر پسر ملکه دانمارک و عروس استرالیایی >>>>>



خانم «آنا ميت راسموسن» و آقای آناس فوگ راسموسن
<<<<<<<<<<<