۱۳۹۲ اردیبهشت ۹, دوشنبه

دورویی و وقاحت جمهوری اسلامی ایران تا به کجا؟


فیس بوک دانسک پرسیسک به نقل از روزنامه استرالیایی/ استخدام مدل لباس زیر زنان به عنوان گزارشگر، اوج وقاحت و دورویی جمهوری اسلامی را نشان میدهد!استخدام «ادوینا گریس استوری» مدل لباس زیر استرالیایی و سرگرم کننده بزرگسالان، به عنوان «گزارشگر» در شبکه پرس تی وی وابسته به جمهوری اسلامی. دورویی و وقاحت تا به کجا؟! جمهوری اسلامی در خصوصی ترین ابعاد زندگی ایرانیان دخالت میکند، طرح «امنیت اخلاقی» در سطح کشور اجرا میکند و پسران و دختران جوان ایرانی را به بهانه های مختلف در خیابانها تحقیر میکند و حتی اجازه انتخاب نوع پوشش که بدیهی ترین حق هر فرد است را هم به آنها نمیدهد، اکثر نهادهای حکومتی، موقع استخدام شخصی ترین مسائل فردی و گذشته او را بررسی میکنند … آن وقت از آن طرف «پرس تی وی» شبکه تلویزیونی وابسته به حکومت که با پول میلیاردی و مستقیما از طرف جمهوری اسلامی تغذیه میشود، برای جلب مخاطب از زنان جذاب مدل لباس زیر به عنوان «خبرنگار» استفاده میکند!

مشکل در گزاشگر شدن یک مدل لباس، سرگرم کننده بزرگسالان و … نیست، موضوع وقاحت و دورویی جمهوری اسلامی است! این همان شبکه ای است که اعترافهای کذایی سکینه محمدی آشتیانی زنی که به جرم زنا به «سنگسار» محکوم شده بود را پخش کرد، این همان شبکه ای است که سابقه پخش اعترافهای زیر شکنجه گرفته شده از مخالفان و منتقدان نظام همچون «مازیار بهاری» را در پرونده ننگین و سیاه خود دارد. در نظر آخوندها همه احکام اسلامی در وقت خودش قابل دور زدن است، به شرطی که در راستای منافع رژیم باشد!! این هم یک نمونه اش…
«ادوینا گریس استوری» (Edwina Storie) مدل لباس زیر استرالیایی و سرگرم کننده بزرگسالان، اخیرا به جمع «گزارشگران» شبکه پرس تی وی پیوسته است!! برخی رسانه های استرالیایی با پرداختن به این موضوع، حجاب این خانم در هنگام تهیه گزارش برای پرس تی وی در جلوی دوربین را مغایر با زندگی شخصی او دانسته اند…!

اخراج دو دیپلمات ارشد سفارت جمهوری اسلامی از بوسنی

دولت بوسنی به دلیل نقض پروتوکل دیپلماتیک به دو دیپلمات جمهوری اسلامی دستور خروج از این کشور را داده است. به نوشته ی روزنامه ی ساراجوو، وزارت اطلاعات بوسنی از وزارت خارجه این کشور درخواست کرده است که شخص دوم و شخص سوم سفارت جمهوری اسلامی در بوسنی را اخراج کند. انتخاب: به نوشته ی روزنامه ی ساراجوو، وزارت اطلاعات بوسنی از وزارت خارجه این کشور درخواست کرده است که شخص دوم و شخص سوم سفارت جمهوری اسلامی در بوسنی را اخراج کند. فهرودین رادونسیک وزیر اطلاعات بوسنی و هرزگوین اعلام کرد که این دو ایرانی دیگر نباید در این کشور حضور داشته باشند چراکه اقدامات انها قوانین دیپلماتیک را نقض کرده است. جروسالم پست نوشت: مقامات بوسنی هنوز اعلام نکرده اند که دلیل اصلی اخراج این دو دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی چه بوده است.

گفتگو با شاهزاده رضا پهلوی در مورد شورای ملی ایران

گفتگوی ویژه شهرام همایون با شاهزاده رضا پهلوی
فرستنده ویدیو:این نخستین گفتگوی شاهزاده رضا پهلوی با یک رسانه پس از انتخاب شدن ایشان به عنوانسخنگوی شورای ملی است در این برنامه شاهزاده  رضا پهلوی از وظایف و هدف های شورای ملی سخن می گوید

خامنه ای از مشکلات مردم و جامعه بی خبر است یا خود را به نادانی میزند؟

از دید علی خامنه ای همه چیز بر وفق مراد است و مردم اگر اعتراضی میکنند بیجاست. وضعیت نابسامان کشور و اوضاع فاجعه آمیز اقتصاد این بار نیز هیچ انعکاسی در صحبت های علی خامنه ای ندارد. او و سایر مسئولان رژیم مشکلی در کشور نمی بینند و طبیعتا در پی یافتن راه حلی هائی برای خروج کشور از بحران نیز نیستند. صحبت هائی که از علی خامنه ای در زیر آمده، نشان میدهد که او یا از مشکلات مردم کاملا بی خبر است و یا آنکه خود را به نادانی میزند. همه میدانند که مشکل مردم استفاده از کالاهای داخلی یا خارجی نیست. اکثر مردم چه بسا خواهان خرید تولیدات داخلی بجای تولیدات خارجی یا چینی اند. اما کیست که نداند مشکل، قدرت خرید مردم است و نه عدم خواست خرید تولیدات داخلی که به سبب سیاست های رژیم اکثرا یا نایابند یا قدرت رقابت با تولیدات خارجی بویژه چینی را ندارند. گفته علی خامنه ای انسان را به یاد ماری آنتوانت ملکه فرانسه در دوران انقلاب این کشور می اندازد که گفته میشود وقتی به او اطلاع میدهند مردم پول برای خریدن نان ندارند میگوید: “اگر مردم نان ندارند باید بروند بجای آن شیرینی بخورند

حضور گارد ویژه در بند ۳۵۰ اوین/ انتقال ۱۰ زندانی سیاسی به سلول انفرادی


ده تن از زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ زندان اوین بعد از ظهر امروز ۸ اردیبهشت و در پی اعتراضات صبح امروز جمعی از زندانیان این بند با دستور مستقیم دادستان تهران، با اعزام گارد ویژه به بند ۳۵۰ به انفرادی بند ۲۴۰ منتقل شدند.
به گزارش خبرنگار کلمه، انتقال سعید مدنی، عبدالله مومنی، ابوالفضل عابدینی نصر، سیامک قادری، امیر خسرو دلیر ثانی، محمد حسن یوسف‌پور سیفی، سعید عابدینی، کامران ایازی، محمد ابراهیمی و پوریا ابراهیمی پس از آن صورت گرفت که مومنی معاون زندان اوین با مداخله در امور بند ۳۵۰ خواستار عزل سعید مدنی نماینده زندانیان و وکیل بند ۳۵۰ شده بود.
در پی این دستور غیر قانونی، زندانیان در حمایت از وکیل بند منتخب شان اقدام به اعتراض و سر دادن شعار و سرود در صحن عمومی بند کردند و خواستار پیگیری مطالباتشان از جمله برکناری معاون زندان مومنی و عدم دخالت وی امور بند ۳۵۰ شدند، زندانیان همچنین شعار مرگ بر دیکتاتور سر دادند این واکنش زندانیان با اعزام گارد ضد شورش زندان و تهدید به آوردن آن‌ها و برخورد با زندانیان بند ۳۵۰ مواجه شد.
وکیل بند ۳۵۰ سعید مدنی طی هفته‌های گذشته مطالبات و اعتراضات متعدد زندانیان از جمله در خصوص برخورد نامناسب مسئولان زندان و وضعیت فروشگاه زندان و تخلفات مالی مسئولان آن و نیز توهین‌های مکرر مسئولان سالن ملاقات (فردی به نام سیدی) خانواده زندانیان، مطرح کرده بود که این مسئله خشم مسئولان زندان را موجب شده بود.
بر اساس آخرین گزارش ها، این ده زندانی که علاوه بر انفرادی، ممنوع الملاقات شده اند، تهدید کرده‌اند که اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، طی روزهای آینده دست به اعتصاب غذا خواهند زد. سایر زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ نیز در همین راستا اعلام کرده‌اند که در اولین اقدام اعتراضی خود فردا اعتصاب ملاقات خواهند کرد.
گفتنی است در جریان مذاکرات نمایندگان زندانیان با مقامات زندان نماینده‌های نیز از طرف وزارت اطلاعات و دادستانی تهران نیز حضور داشتند و صراحتا گفته شد که دستور دادستان تهران مبنی بر مجازات زندانیان عامل تظاهرات و اعتراضات به زندان ارسال شده است.