۱۳۸۷ اسفند ۵, دوشنبه

پيتزاي اسلامي هم وارد بازار شد

آشپز برنامه خانواده : خمير پيتزاي من با وضو گرفتن خوب در مياد
در برنامه خانواده مجري برنامه به آشپز كه در حال آموزش طريقه پخت پيتزا مي باشد , مي گويد كه يك تماس تلفني داريم و فرد تماس گيرنده از آشپز مي پرسد كه چرا خمير پيتزا و پيتزايي كه در خانه درست مي كنند مانند پيتزاي بيرون نمي شود . آشپز در پاسخ مي گويد : يه چيزي رو ميخوام بگم كه بينندگان و حضار فكر نكنن من تظاهر مي كنم ولي خمير پيتزايي كه من درست ميكنم و خوب ميشه با وضو گرفتن خوب ميشه , انرژي مثبتي كه به اين خمير ميدهيم

ليسا رقاص ايرانی در مصر

هنرمندان ایرانی نه تنها در اروپا و آمریکا توانسته اند در زمینه های گوناگون از جمله سینما، تئاتر و نقاشی و مجسمه سازی به موفقیت برسند بلکه در کشور های دیگر نیز هنرشان تحسین برانگیز بوده است. در قاهر...
هنرمندان ایرانی نه تنها در اروپا و آمریکا توانسته اند در زمینه های گوناگون از جمله سینما، تئاتر و نقاشی و مجسمه سازی به موفقیت برسند بلکه در کشور های دیگر نیز هنرشان تحسین برانگیز بوده است.در قاهره که پایتخت هنر خاورمیانه یا دستکم پایتخت هنر دنیای عرب خوانده می شود، رقص شرقی از هنرهائی است که میلیونها شیفته دارد.موفقیت یک رقصنده غیر مصری در قاهره، به گفته بسیاری، کمتر از موفقیت یک بازیگر سینما در هالیوود نیست. لیسا، رقصنده ایرانی که در انگلستان بزرگ شده است، مدتهاست از جمله ستارگان رقص شرقی در مصر و دنیای عرب به شمار می رود.

کلیپ گزارش بی بی سی از جراحی بینی در ایران

میلیونر زاغه نشین جایزه های اسکار 2009 را درو کرد

فيلم ميليونر زاغه نشين به كارگرداني دني بويل و با هشت جايزه بهترين فيلم اسكار 2009 شناخته شد. اين فيلم جايزه هاي بهترين فيلم سال ، بهترين كارگرداني، بهترين آواز، بهترين موسيقي، بهترين تدوين، بهترين صدا، بهترين فيلمبرداري و بهترين فيلمنامه اقتباسی را از آن خود كرد.
به گزارش دانمارك نيوز: این فیلم که محصول مشترک انگلستان و هند است برگرفته از رمانی به همین نام از "ویکاس سوارپ" می باشد که به معرفی جامعه هند پرداخته است. در حالیکه شهرت و شکوه شهر بمبئی به نمایش کشیده شده در همان حال نیز چهره فقر , مخروبه ها و بدبختی های آن نیز به تصویر کشیده شده است.
دنی بویل در این فیلم به روایت کوتاهی از نیمه پر و یا خالی لیوان می پردازد. افراد خوشبین می توانند شکوه و افتخارات هند را ببینند و در مقابل نیز این فیلم, ترحم و رقت روح آدمی را در برابر فقر علاج ناپذیر جامعه هند تحریک می کند.

کوچک ترین خودروی جهان که قرار است به زودی در موزه ای در لندن به نمایش گذاشته شود