۱۳۹۱ خرداد ۷, یکشنبه

وزیر دفاع آمریکا گفته است ایالات متحده برای پیشگیری از دستیابی ایران به تسلیحات اتمی برای دست زدن به هر اقدامی آمادگی دارد

لئون پانه تا، وزیر دفاع آمریکا گفته است ایالات متحده برای پیشگیری از دستیابی ایران به تسلیحات اتمی برای دست زدن به هر اقدامی آمادگی دارد.آقای پانه تا در این حال تاکید کرد مناقشه هسته ای غرب با ایران به وسیله دیپلماسی حل و فصل شود.
آقای پانه تا که با شبکه تلویزیونی ای بی سی صحبت می کرد، در پاسخ به سوالی درباره مذاکرات هسته ای اخیر با ایران گفت فرض اولیه آمریکا و جامعه جهانی این است که نباید به ایران اجازه داد به سلاح هسته ای دست پیدا کند.
آقای پانه تا ضمن تاکید بر دیپلماسی، گفت آمریکا برای پیشگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای، به هر کاری که لازم باشد دست خواهد زد.

اینجا ایران است، نوجوان ۱۲ ساله را با ضربات باتوم به قتل میرسانند

اینجا ایران است، نوجوان ۱۲ ساله را با ضربات باتوم به قتل میرسانند، خانواده را تهدید میکنند، در گزارش ها اعلام میکنند علیرضا در سانحه رانندگی فوت کرده است / نوجوان ۱۲ ساله علیرضا توسلی ۸ مرداد همراه با پدرش برای شرکت در چهلم شهدای سرکوب حوادث پس از انتخابات ۸۸ به بهشت زهرا رفته بوده است. در هنگام بازگشت، لحظه ای دست علیرضا از دست پدرش جدا می شود، در این هنگام دست او از زندگی نیز کوتاه می شود.
علیرضا بر اثر اصابت ضربه ی باتوم به سرش دچار خونریزی مغزی شده و به قتل رسید. او فقط ۱۲ سال سن داشت. خانواده علیرضا بعد از ۴ روز، بالاخره روز ۱۲ مرداد توانستند جنازه او را از پزشک قانونی تحویل بگیرند.

سپاه قدس دخالت در حوادث سوريه را تاييد کرد

جانشين فرمانده نيروی قدس سپاه پاسداران در گفت و گو با ایسنا  تاييد کرد که نيروهای نظامی جمهوری اسلامی در حوادث سوريه دخالت کرده اند ولی گفت که اين دخالت برای جلوگيری از «کشتار مردم» بوده است.
پس از بازتابهای گسترده این خبردر دیگر رسانه ها خبرگزاری ایسنا براثر فشارهای وارد شده مجبور به حذف این خبر شده است.
اسماعيل قاآنی در گفت و گوی  با ايسنا با اشاره به حضور موثر نيروی قدس سپاه پاسداران در سوريه گفته بود : تا وقتی که در سوريه نبوديم کشتارهای مردم آن توسط معارضين زياد بود اما با حضور جمهوری اسلامی به طور فيزيکی و غير فيزيکی جلوی کشتارهای بزرگ در سوريه گرفته شد.
سردار پاسدار قاآنی تصريح کرد: با وجود تمام اشکالاتی که دولت سوريه دارد و ما برای رفع آنها متذکر بوده ايم، اما سوريه جغرافيای مقاومت است و علت فشارهای آمريکا و اسرائيل به اين دليل است که ديدند تصرف آن امکان پذير نيست.
اين نخستين بار است که يک فرمانده ارشد سپاه پاسداران گزارش منابع غربی درباره دخالت نيروهای نظامی ايران در سرکوب مردم سوريه را تاييد می کند. تا پيش از اين مقام های وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی هر گونه دخالت تهران در امور سوريه را رد می کردند و کشتار مردم سوريه را به مخالفان و نيروهای القاعده نسبت می دادند.

کوچک شدن سفره ایرانیان به روایت آمارهای رسمی

اینجا کجا است؟ سفره خانواده‌ها طی ۷-۶ سال نزدیک به ۱۳‌درصد کوچک‌تر شده، خانه‌های مجردی ۵۰‌درصد افزایش یافته، بیش از ۲۲‌درصد از خانوارهای آن حتی یک فرد شاغل نیز ندارند. شاغلان در بخش صنعت از ۲۲‌درصد به ۱۸‌درصد رسیده و به جای آن شاغلان در بخش‌های خدمات مالی و ملکی و… از ۴‌درصد به ۸‌درصد رسیده است. ۵۰‌درصد بازار کار در دست اشخاصی است که تحصیلات متوسطه دارند و تنها ۲۵‌درصد مشاغل آن به دانشگاهیان رسیده است!
 درآمد نفت دولت طی ۸-۷ سال نزدیک ۱۸۹‌درصد رشد داشته و بعد، قیمت گاز خانگی ۲۷۱۲‌درصد، قیمت برق ۱۱۶۲‌درصد، قیمت گازوییل ۸۳۷‌درصد و قیمت بنزین ۵۰۷‌درصد در نزدیک ۸-۷ سال افزایش داشته است!
 و با همه اینها که تنها اشاره هستند؛ مسوولان دولتی از شکوفایی خارق‌العاده و تاریخی اقتصاد و بهبود شگفت‌انگیز وضعیت معیشت خانواده‌ها و کاهش بیکاری می‌گویند؛ اگر به خطا نرویم، آمارهای بانک مرکزی را هم دشمنان داخلی و خارجی نمی‌نویسند، .

فروش انسان در بازار بندرعباس/ نمایشی تحسین برانگیز در حمایت از حیوانات

جمعه بازار بندرعباس که به فروش حیوانات خاص و حمایت شده معروف است هفته گذشته شاهد فروش یگ گونه متفاوت بود: فروش انسان هایی که با طناب بسته شده بودند! سه تن از اهالی تئاتر به نمایندگی از حامیان حیات وحش و دوستداران حیوانات برای اجرای یک نمایش آزمایشی به جمعه بازار رفتند تا توجه نهادهای مسوول را به فروش ممنوعه حیوانات و حیوان ازاری های این بازار جلب کنند…ماجرای این آدم فروشی آنقدر حساس می شود که برخی رهگذران در این بازار موضوع را به پلیس اطلاع می دهند. پلیس وارد عمل می شود و اقدام به بازداشت عاملین این نمایش مفهومی می کند. اما محمد سایبانی -از فعالان عرصه تئاتر استان- در وبلاگ شخصی خود “ماهی بالی” از راز این آدم فروشی پرده بر می دارد:”براده های آدم” نمایشی با اجرای محمد سایبانی و همکاری دو نفر از دوستان به نام های “جواد انصاری زاده” و “محسن کمالی” بود. محسن کمالی هم در این زمینه می نویسد: «ماجرا از آن جا شروع شد که به پیشنهاد یکی از دوستان تصمیم گرفتیم صبح یک روز جمعه از بازار پرنده فروشان بندرعباس (جمعه بازار) واقع در کوچه‌ی کارگزاری دیدن کنیم تا از وضعیت انواع پرندگان و برخی از حیواناتی که در معرض فروش قرار می گیرند، آگاه شویم. حقیقتی که اون روز دیدیم بسیار تلخ و تاسف برانگیز بود. حقیقتی که هر روز جمعه در جمعه بازار تکرار خواهد شد.‎ ‎در این بازار شما شاهد خرید و فروش پرندگان وحشی، محلی، زینتی و کارخانه ای در قفس های تنگ و پر ازدحام خواهید بود. شما خرگوش هایی را خواهید دید که در فضایی کوچک و غیرقابل حرکت به هم چسبیده اند و به شدت نفس نفس می زنند و گوساله های ۲۰ روزه ای که از شیر مادر، طبیعی ترین حق هر موجود پستانداری بی نصیب مانده اند و از فرط لاغری می شه دنده های اونا را شمرد

سپاه قدس ایران به حضور خود در سوریه برای مقابله با معترضان اعتراف کرد

اسماعیل قاآنی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، به حضور این نیروی نظامی ایرانی در سوریه برای مقابله با معترضان این کشور، اعتراف کرد. خبرگزاری "ایسنا" مصاحبه ای با قاآنی منتشر کرد که دقایقی پس از قرار گرفتن بر روی خروجی سایت، آن را حذف کرد. جانشین فرمانده سپاه قدس ایران در این مصاحبه گفته است: "اگر جمهوری اسلامی در سوریه حضور نداشت، کشتار مردم آن چند برابر شده بود." او ادامه داده است: "تا وقتی در سوریه نبودیم، کشتار های مردم آن توسط معارضین زیاد بود، اما با حضور جمهوری اسلامی به طور فیزیکی و غیر فیزیکی جلوی کشتار های بزرگ در سوریه گرفته شد