۱۳۸۷ آذر ۲۰, چهارشنبه

تظاهرات چپگرايان در دانمارك در اعتراض به كشته شدن جوان يوناني





بارش برف موجب تعطيلي ميلان شد

بارش شديد برف طي شب گذشته موجب تعطيلي موقت يکي از دو فرودگاه شهر ميلان ايتاليا شد. مقامات ايتاليا اعلام کردند بارش سنگين برف موجب تعطيلي يکي از فرودگاهها و نيز تاخير پروازها در دومين فرودگاه شهر ميلان شد .برف همچنين حرکت قطارها در منطقه را به تاخير انداخته است. خبرگزاري دانمارك نيوز: از ميلان گزارش داد ، سازمان هواشناسي ايتاليا اعلام کرده است بارش برف در برخي مناطق طي ساعات اينده به باران تبديل خواهد شد.



آيا تا به حال به سازگاري صابون با نوع پوست‌تان فكر كرده‌ايد؟


آيا تا به حال به سازگاري صابون با نوع پوست‌تان فكر كرده‌ايد؟
كارشناسان مي‌گويند، در صورتی که پوستی خشک دارید، سازگارترین نوع صابون برای شما، صابون های ملایم و آب رسان حاوی روغن آلوئه ورا و روغن‌های گیاهی است.
افرادی که پوست چرب دارند نيز باید از صابون‌های حاوی آویشن و عصاره چای استفاده كنند. صابون های ضد آکنه نیز برای افرادی که پوستشان مملو از جوش است، مفید است.
صابون گلیسرین بهترین انتخاب برای پوست های مختلط است كه در برخي نقاط چرب و در برخي نقاط خشكند. در صورتی که پوست معمولی دارید می توانید از صابون های معمولي يا گياهي استفاده کنید

دانمارک از اسمان بالتيک حفاظت مي کند


نيروي هوايي دانمارک دراسمان جمهوريهاي بالتيک گشت زني خواهد کرد. به نوشته روزنامه اينترنتي دانمارك نيوز:از انجا که کشورهاي لتوني، ليتواني و استوني در حال حاضر جنگنده هاي پيشرفته اي براي حفاظت از اسمان خود در اختيار ندارند اين وظيفه به نيروي هوايي دانمارک سپرده شده و از پنجم ژانويه سال اينده چهار فروند جنگنده اف-شانزده دانمارکي در اسمان اين کشورها به گشت زني خواهند پرداخت . بر اساس اين گزارش آندرس فوگ راسموسن نخست وزير دانمارک پيش از اين اظهار داشته بود که تصميم اعزام هواپيماهاي اين کشور به اسمان بالتيک از همکاري تنگاتنگ نظامي با ناتو حکايت دارد. به گفته وي علاوه بر جنگنده هاي اف-شانزده يک سيسم رادار نيز به بالتيک فرستاده خواهد شد. برخي از کارشناسان دانمارکي درخصوص اين تصميم ابراز ترديد کرده اند. به عقيده ميکل راسموسن مدير انستيتو تحقيقات نظامي دانمارک درک اين موضوع که چرا جنگنده هاي دانمارکي به جاي افغانستان به بالتيک اعزام مي شوند دشوار است. به گفته وي شکي نيست که دانمارک موظف است در زمينه امنيتي با ناتو همکاري کند اما بايد به خاطر داشت حمايت از نيروهاي دانمارکي که با طالبان مبارزه مي کنند اهميت بيشتري دارد.

خاصیت ضد سرماخوردگی سیر


تحقیقات نشان می دهد كسانی كه روزانه قرص های مكمل حاوی سیر مصرف می كنند بسیار كمتر از افرادی که سیر نمی خورند در معرض ابتلا به سرماخوردگی هستند. پژوهشگران در جریان این مطالعه پی بردند كه مصرف روزانه قرص های كمكی سیر كه شامل ”آلیسین“ باشد احتمال ابتلا به سرماخوردگی را به نصف کاهش می دهد. همچنین معلوم شد افرادی كه از قرص های كمكی واقعی استفاده می كنند در صورت ابتلا به سرماخوردگی سریع تر بهبود می یابند و احتمال عفونت دوباره در آنها به شدت كاهش می یابد.

هشدار بوش به اوباما در مورد ایران در روزنامه دانمارکی

روزنامه دانمارکی پلیتکن: می نويسد با اينحال بوش خاورميانه امروز را منطقه ای آزادتر و اميدوارتر از سال ۲۰۰۱ دانست که دوران رياست جمهوری اش را آغاز کرد و به عنوان نمونه گفت لبنان از اشغال نظامی سوريه رها شده است، ازتجهيزات مربوط به برنامه تسليحات اتمی ليبی در جايگاه آمريکائی اوک ريج در ايالت تنسی نگاهداری ميشود، امارات متحده عربی و بحرين به مراکز تجاری عمده ای مبدل شده اند، ايران با فشار بيشتری از سوی جامعه بين المللی روبروست و تشکيلاتی تروريستی نظير القاعده، کوچک و محدود شده اند.
Bush: Vi tillader ikke Iran atomvåben
Det siger den amerikanske præsident i tale, hvor han lover, at USA aldrig vil tillade Iran at få atomvåben.

Irans atomprogram er fortsat en trussel mod freden, og USA vil ikke tillade, at det iranske regime fremstiller atomvåben. Det vil den nu snart afgående præsident, George W. Bush, sige, når han senere i dag holder en tale til Saban Forum - et amerikansk-israelsk dialogcenter. USA og EU har tilbudt Iran både diplomatiske og økonomiske fordele, hvis det opgiver at berige uran og i stedet satser på atomkraft til civile energiformål, siger præsidenten. Beriget uran indgår i fremstilingen af atomvåben. »Eftersom Iran ikke har accepteret disse tilbud, så har vi gjort vores standpunkt klart: For vort folks sikkerhed og for freden i verden, så vil Amerika ikke tillade Iran at udvikle atomvåben«, siger han.

مه+ آلودگی+ باران +و تاریکی+ در افسردگی زمستانی تاثیر می گذارد


مه آلودگی باران و تاریکی در افسردگی زمستانی تاثیر می گذارد یک روانشناس، مه، آلودگی، باران و تاریکی را از فاکتورهای مهمی دانست که زمینه های افسردگی فصلی در زمستان را تشدید می کنند. دکترعلی اصغر کیهان نیا در گفتگو با خبرنگار دانمارك نيوز:، اظهار داشت: فصل زمستان بهانه ای به دست برخی مبتلایان به افسردگی می دهد تا در خانه بمانند و برای تغییر وضعیت خود اقدامی نکنند.
این روانشناس و مشاور خانواده افزود: افسردگی فصلی به لحاظ علائم ونشانه های بیماری ،تفاوتی با انواع دیگر افسردگی ندارد و بیش از هرچیز به عوامل شخصیتی و محیطی بستگی دارد لذا نوع رفتار اطرافیان در کاهش و درمان این بیماری نقش مهمی دارد
وی خاطر نشان کرد:دختران و زنان به ویژه زنان خانه دار به دلیل اینکه کمتر در معرض نور آفتاب در زمستان هستند بیشتر به افسردگی فصلی دچار می شوند . همچنین گوش دادن به موسیقی و آهنگ های غمگین در تشدید این بیماری تاثیر زیادی دارد.