۱۳۸۷ بهمن ۳, پنجشنبه

فوتبال تایلند با دانمارک روبرو می شود


تیم ملی فوتبال تایلند حریف هفته آینده ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا، چهارشنبه شب در بازیهای چهار جانبه کینگ کاپ، لبنان را با نتیجه 2 بریک شکست داد تا در دیدار نهایی این مسابقات با دانمارک روبرو شود.به گزارش دانمارك نيوز:بازی تایلند با لبنان دوبار و پس از درگیری بازیکنان و خروج لبنانی‌ها با وقفه روبرو شد اما بالاخره داور بازی را تا پایان اداره کرد. در این بازی تیراسیل دانگدا (12) و سوچائو نوتنام (22) گل‌های تایلند را به ثمر رساندند و امیل رستم در دقیقه 50 یکی از گل‌های خورده را برای لبنان جبران کرد.در بازی دیگر همین روز دانمارکی‌ها با یک گل کره شمالی را مغلوب کردند تا به دیدار نهایی کینگ کاپ تایلند راه یابند. بازی فینال کینگ کاپ قرار است فردا برگزار شود.

شانزده نوجوان دانمارکي براثر سانحه رانندگي زخمي شدند

رسانه هاي دولتي دانمارک اعلام کردند بر اثر لغزش يک دستگاه اتوبوس در شمال غربي کرواسي و در نتيجه واژگون شدن آن ، شانزده نوجوان دانمارکي زخمي شدند. خبرگزاري HINA به نقل از يک سخنگوي پليس دانمارک اعلام کرد اين شانزده نوجوان در اين سانحه متحمل جراحات مختصر شده و بلافاصله در بيمارستاني در دويست و چهل کيلومتري زاگرب بستري شدند. به گزارش دانمارك نيوز:از زاگرب به گفته پليس اين اتوبوس در مجموع پنجاه و نه سرنشين داشت که همه آنها شهروندان دانمارکي بودند که اغلب شان بين شانزده تا هجده سال سن داشتند.

تیراندازی مزدوران رژیم بسوی مردم در همایونشهر

غزه دوم در ايران :خميني شهر

تیراندازی مزدوران رژیم بسوی مردم در همایونشهر

کشته شدن یک نوجوان اصفهانی در هفته گذشته توسط پاسداران این شهر

کشته شدن یک نوجوان اصفهانی در هفته گذشته توسط پاسداران این شهر

تظاهرات ضد حکومتی شيراز 20 دی

قاچاق گوسفند به نوار غزه از طريق تونل زير زميني


سازمان جوانان بلغارستان به سفير چک در اين کشور کاسه توالت هديه داد


سازمان جوانان بلغارستان به سفير چک در اين کشور کاسه توالت هديه داد! به نوشته روزنامه اينترنتي روسي لنتا مارتين کلپتکو اين هديه را با لبخند تحويل گرفته و درزمان دريافت ان شوخي هم کرده است. بر اساس اين گزارش در نمايشگاهي که در تاريخ دوازده ژانويه به سفارش دولت چک در مقر شوراي اتحاديه اروپا در بروکسل افتتاح شد تابلو بزرگي متشکل از سمبلهاي کشورهاي اروپايي به نمايش گذاشته شده و بخشي که به بلغارستان اختصاص داشت به شکل نقشه اين کشور بوده که با تصاوير توالتهاي شرقي ايجاد شده است. دولت بلغارستان با توهين اميز ناميدن اين اثر هنري در تاريخ چهاردهم ژانويه سفير چک را براي توضيح به وزارت خارجه فرا خواند و روز بعد نخست وزير چک به طور رسمي عذرخواهي کرد.