۱۳۸۹ دی ۱۵, چهارشنبه

غرق شدن معشوقه علیرضا پهلوی عامل خودکشی وی بوده است

منابع نزدیک به خاندان پهلوی امروز چهارشنبه 5-1-2011 به العربیه گفتند که عامل خودکشی علیرضا پهلوی پسر دوم آخرین شاه ایران ، غرق شدن معشوقه وی در سال گذشته بوده است. علیرضا، پسر دوم محمد رضا پهلوی، دیروز سه شنبه در منزل شخصی خود در بوستون مرکز ایالت ماساچوست آمریکا خودکشی کرد.منابع نزدیک به خاندان پهلوی که خواستند نامشان فاش نشود در این باره به العربیه اعلام کردند که پس از حادثه غرق شدن معشوقه علیرضا پهلوی ، وی کمتر در ملأ عام ظاهر شد و بیشتر گوشه گیر و بیمار بوده است.
این منابع معشوقه علیرضا پهلوی را لیلا آزموده اعلام کردند و افزودند که وی سال گذشته به همراه علیرضا در یک سفر تفریحی دریایی غرق شد  بنا بر گزارش نزدیکان به خاندان پهلوی در این حادثه علیرضا بسیار تلاش کرد تا لیلا معشوقه خود را نجات دهد اما تلاش وی نتیجه ای را در بر نداشته است. سایت خاندان پهلوی امروز چهارشنبه با درج خبری خودکشی علیرضا نوشت که علیرضا هرگز خاطره مرگ پدر و خواهرش را فراموش نکرده است.
گفتنی است که لیلا کوچکترین فرزند محمد رضا پهلوی نیز در سال 2001 میلادی در هتلی در لندن ، با خوردن 270 قرص خواب آور در لندن خودکشی کرد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر