۱۳۸۹ آذر ۱۳, شنبه

پس اگر کرج نیست کجا ایران چنین فاجعه ای رخ داده است

آقای اسماعیل احمدی مقدم ، فرمانده نیروی افتضاحی، این بار این جنایت را در حکومت امام زمانی به چه کسی می خواهید نسبت بدهید ؟ و چگونه می خواهید آنرا توجیه کنید؟ آیا باز هم اسرائیل وعوامل غربی باعث شده اند که ملت  اینگونه به جان هم بیفتند؟
آقای لاریجانی قاضی و قضات ،آیا این بار به دادگستری کشور دوباره دستور میدهی که پرونده این قتل را خارج از نوبت بررسی کنند تا قاتل را زودتر در ملا عام اعدام کنی؟ تا درس عبرتی بشود برای دیگر ان و تا دیگر شاهد اینچنین فجایع ناگوار نباشیم.
پلیسی که به روی زن وبچه بیگناه مردم در خیابان ها تیر انداری می کند و آنها را به قتل می رساند و با سخره گرفتن مردم اقتدار و قدرتش را به معرض نمایش می گذارد، چه انتظاری دارید؟
مرد ،خون آلوده افتاد روی زمین، زن و ایستاده بالای سرش، انگاری که می خواهد قالب یخ با چاقو تکه کند به یارو ضربه می زند تا تکه تکه بشود، پلیس و نیروهای اوژانس ایستادند و تماشا می کنند .همیشه می گفتند قربون ایران برم که اگر دچار مشکل و یا حادثه ای در خیابان شدی، دو نفر پیدا میشوند که زیر بغلت و بگیرند و کمکت کنند. چرا اینقدر ملت بی تفاوت شده اند نسب به همدیگر؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر