۱۳۹۲ فروردین ۲۹, پنجشنبه

فرزندان رهنورد و موسوی با مادر ستار بهشتی دیدار کردند/ یادداشت دختران میرحسین درباره دیدار


دختران میرحسین و رهنورد در دیدار با خانواده ی ستار بهشتی از مادر این جوان جان باخته در بازداشتگاه پلیس فتا دلجویی کردند.
به گزارش کلمه، در این دیدار مادر ستار بهشتی با شرح آنچه در این پنج ماه بر آنان رفته و گله از مسئولانی که تلاش در ساکت کردن این خانواده داشته اند تاکید کرده که فرزندش را در راه وطنش هدیه کرده و به او و هدفش افتخار می کند.
دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد که خود بیش از دو سال است که مادر و پدرشان در حصر خانگی و محروم از حقوق شهروندی به سر می برند ضمن دلجویی از مادر کهنسال این کارگر وبلاگ نویس خاطرنشان کردند که خون جوانانی چون ستار درخت آزادی و آبادی را در خاک ایران آبیاری می کند و روزی خواهد رسید که نام ستارها در تاریخ پر افتخار جنبش سبز مایه ی مباهات ایرانیان خواهد شد.
ستار بهشتی کارگر وبلاگ نویس اهل رباط‌کریم بود که به دلیل انتشار مطالب انتقادی نهم آبان ماه سال گذشته توسط پلیس فتا بازداشت و پس از بازجویی و شکنجه، به زندان اوین تهران منتقل شد. این کارگر وبلاگ نویس چهار روز بعد در حالی که به بازداشتگاه پلیس منتقل شده بود، تحت شکنجه جان باخت.
خانواده ستار، هنگام دفن جسد وی آثار کبودی را در بخش هایی از بدن او مشاهده کرده بودند و اکنون پس از گذشت ماه ها از آن واقعه، هنوز به پرونده قتل این فعال وبلاگ نویس رسیدگی نشده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر