۱۳۹۲ فروردین ۲۹, پنجشنبه

سایتهای دعوت از خاتمی فیلتر شدند


دو سایت اصلی ستاد "آفتاب صبح امید" که در حمایت از کاندیداتوری محمد خاتمی کمتر از 10 روز پیش آغاز به کار کرده بودند فیلتر شدند.
سایت www.salamkhatami.com که برای جمع آوری امضا در حمایت از کاندیداتوری سید محمد خاتمی تشکیل شده بود 9 روز پس از آغاز به کار با فیلترینگ دولت مواجه شد و دسترسی عادی به آن در ایران مسدود شد. همچنین سایت اطلاع رسانی www.salamkhatami.org که به منظور پوشش اخبار مرتبط با کاندیداتوری محمد خاتمی و با انتشار بیانیه ستاد جوانان اصلاح طلب آغاز به کار کرده بود، بعد از 4 روز توسط وزارت ارتباطات فیلتر شد.
این درحالیست که مطابق آخزین نظرسنجی یک نهاد امنیتی، منتشر شده توسط سایت بازتاب، خاتمی از بیشترین اقبال در میان رای دهندگان برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری برخوردار است. با اینحال سایت های خبری "کاندیداهای یک درصدی" که از ماه ها قبل برنامه انتخاباتی خودشان را آغاز کرده  بودند بدون این تبعیض رسانه ای فعالیت می کنند.
از جمله سایت های خبری "کاندیداهای یک درصدی" می توان به "رجانیوز" ارگان جنگ روانی جریان رادیکال جبهه پایداری اشاره کرد که کاندیدای آنها - کامران باقری لنکرانی - در این نظرسنجی تنها نیم درصد آرا را به خودش اختصاص داده بود.
 کمیته اطلاع رسانی ستاد آفتاب صبح امید  اعلام کرده که علی رغم تمام این تبعیض های حاکمیتی به فعالیت خود ادامه می دهد و در این راه تنها مستهظر به حمایت مردم خوب ایران و طرفداران بی شمار محمد خاتمی است و از اصول گرایان منصف هم می خواهد نسبت به این دوگانگی و ضدیت با فرامین مقام رهبری در برگزاری یک انتخابات آزاد، سالم و رقابتی، معترض باشند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر