۱۳۹۲ فروردین ۱۵, پنجشنبه

تجاوزحربه ی کثیف اسلامی

طبق گزارش آژانس کردپا در هفته آخر اسفند ماه یک دختر دانشجو اهل اسلام آباد غرب از استان کرمانشاه به نام "حنانه فرهادی" پس از آزاد شدن از زندان اداره ی اطلاعات حکومت اسلامی به زندگی خود پایان داد. وزارت اطلاعات حکومت جانیان اسلامی خانواده ی این دختر دانشجو را تهدید کرده اند که نباید این اتفاق را رسانه ای کنند. حنانه فرهادی دانشجو مقطع کارشناسی ارشد رشته ی علوم سیاسی که بیش از دو ماه در بازداشت نیروهای اطلاعات حکومت اسلامی بوده ،پس از آزاد شدن از زندان دست به خودکشی زد.
روز چهارشنبه یازدهم اسفند ماه دختری به نام "شادیه باسامی" ۲۳ ساله از توابع منطقه ژاورو در سنندج خود را به آتش کشید. همچنین بر اساس یک خبر دیگر خانم "پروین غفاری"معاون سابق رئیس دانشگاه اسلامی تهران، پس از اینکه با تودیع وثیقه ی ۵۰ ملیون تومانی آزاد گردید خود را به  آتش کشید. پروین غفاری نویسنده و شاعر در فروردین ماه ۱۳۹۰ در هنگام مراجعه به دادگاه ویژه ی خانواده با قاضی دادگاه وارد مشاجره شد و به اتهام بی احترامی و توهین به خامنه ای بازداشت و زندانی گردید. این زن به نشانه ی اعتراض به رفتار نامناسب و غیر انسانی مسئولان و سیستم  قضایی حکومت اسلامی خود را به آتش کشید و وضعیت سلامتی وی نامناسب گزارش شده است.
رفتارهای غیر انسانی و وحشیانه ی با زندانیان یکی از موضوعاتی است که اراذل و اوباش اسلامی در آن ید طولایی دارند. جانیان اسلامی بعد از به قدرت رسیدن زندانها را از جوانان انقلابی که مخالف جمهوری اسلامی بودند پر کردند و شکنجه ی عریان و افسار گسیخته ای در زندانها رواج یافت. تجاوز به عنوان یکی از شکنجه های بسیار مخرب که نه تنها جسم زندانیان را مورد تعرض قرار میداد بلکه روح و روان آنها را بشدت تخریب میکرد به یکی ازحربه های اصلی اراذل و اوباش اسلامی برای در هم شکستن مقاومت زندانیان بدل شد. سربازان کثیف اسلامی نه تنها وجود شکنجه و تجاوز را در زندان منکر نمیشدند بلکه با وقاحت بی نظیری با القاب مذهبی "تعزیرات" و "حدود" شرعی به اعمال جنایتکارانه شان رنگ ایدئولوژیک میزدند. جنایتکاران اسلامی به چشم مردم بیشرمانه نگاه میکردند و از تجاوز به دختران باکره قبل از اعدام سخن میگفتند و برای پدران و مادران داغدارشان جعبه ی شیرینی میفرستادند تا عروس شدن فرزندانشان را تبریک بگویند! این بیشرمی و وقاحت را تنها در میان جانوران اسلامی میتوان سراغ گرفت.
همچنین در سال ۸۸ بااوج گرفتن مبارزات مردم ایران  جنایتکاران اسلامی بار دیگر حربه ی تجاوز را اینبار به طور وسیع در مورد مردان و زنان به کار گرفتند تا بار دیگر وحشی گری خود را به رخ بکشند و به این ترتیب چنگ و دندان نشان دهند و ارعاب و وحشت را در جامعه رواج دهند. در برخی موارد زندانیانی که بعد از تجاوز،از زندان آزاد شده بودند باز هم مورد پیگیری و اذیت و آزار اراذل و اوباش اسلامی قرار میگرفتند وبرای سوءاستفاده های بیشتر، آنها وخانواده هایشان را مورد تهدید قرار میدادند.
جمهوری اسلامی حتی عامدانه به رواج اخبار تجاوز و شکنجه های قرون وسطایی که در بازداشتگاه کهریزک و دیگر زندانهایش جریان داشت پرداخت و یا در مورد قتل ستار بهشتی کارگر وبلاگ نویس، شکنجه هایی که در مورد وی انجام گرفته بود را با ذکر جزییات در جرایدشان نوشتند تا به خیال خودشان در عزم مردمی که سرنگونی نظامشان را نشانه گرفته اند خللی ایجاد کنند. اما جوانان در کوران مبارزاتشان در سال ۸۸ با شعار "توپ، تانک تجاوز دیگر اثر ندارد" پاسخ دندان شکنی به بیشرمی مزدوران اسلامی دادند. مردم با مبارزات پیگیرشان آنچنان چهره کریه اسلام را عیان کردند که دیگر هیچ انسان شریفی در هیچ گوشه ی دنیا نسبت به جانیان اسلامی توهمی ندارد. خشم و انزجار مردم ایران و منطقه از اسلام و قوانین متعفن آن نیز به سبب مبارزات مردم ایران و عیان کردن چهره کثیف حکومت اسلامیان است.
هرچند متاسفانه در مواردی جلادان کثیف اسلامی با  تجاوز و شکنجه های بیرحمانه آنچنان روح و روان زندانیان را آزرده میکنند که در یک عکس العمل اعتراضی منجر به خودکشی ویا خودسوزی زندانیان پس از آزادی میشود اما بهترین راه اعتراض به اعمال غیرانسانی مردوران حکومتی، عیان کردن جنایات آنها و پرده برداشتن از اعمال پلیدشان میباشد. باید قربانیان تجاوزبا افشاگریهای هرچه بیشتر و صحبت کردن درمورد جنایاتی که در زندانها اتفاق میافتد، این حربه ی کثیف را از دست حکومت اسلامی بدر آورند. امروز در شرایطی که جمهوری اسلامی به یمن مبارزات مردم چند تکه شده و دست و پایش بریده و خون الود است و مانند ماری زخم خورده به روزهای آخر زندگی ننگینش نزدیک شده است به طوری که مرگشان را دیگر به چشم میبینند، با انجام اعمال وحشیانه ای مانند تجاوز به دختران جوانی که به چنگشان میافتند میخواهند بار دیگر به جامعه دندان نشان دهند بلکه بتوانند چند صباحی به عمر رذالت بارشان اضافه کنند .
ما باید دست جنایتکاران اسلامی را در انجام اعمال وحشیانه شان  کوتاه کنیم. نباید اجازه دهیم این مار زخم خورده در آخرین نفسهایش قربانی بگیرد. نباید به این جانیان مجال بدهیم. بایدکاری کنیم  که با دستگیری هر یک از عزیزانمان، رژیم با تجمعات گسترده ی مردمی مواجه شود تا مجال انجام اعمال
کثیفش را پیدا نکند.
بی شک اگر با دستگیری هر کدام از این عزیزان نام آنها به جراید میامد و در باره شان صحبت میشد مزدوران اسلامی جرات انجام چنین اعمالی را پیدا نمیکردند. باید اسامی عزیزانمان را به محض دستگیر شدن به گوش دنیا برسانیم و همه ی مردم شریف دنیا را برای فشار به جمهوری اسلامی دعوت کنیم. اوباش اسلامی خوب میدانند که در صورت علنی شدن چهره ی دستگیر شدگان، دستشان برای جنایت کوتاه میشود و از همین رو همواره خانواده های زندانیان را تهدید میکنند که خبر دستگیری عزیزانشان را رسانه ای نکنند تا بتواند در فرصتی که بدست میاورند همچون گرگی درنده در خفا به جان زندانیان بیافتند.
هرچند درنده خویی و رذالت حکومت اسلامی بر کسی پوشیده نیست واین رژیم تا آخرین لحظات بقایش جنایت میافریند، اما ما میتوانیم ابزارهای جنایاتشان را از دستشان بدر آوریم و لاشه ی متعفن این اژدهای زهر آلود را برای همیشه به زباله دان تاریخ بیاندازیم و آن روز دور نیست!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر