۱۳۹۱ اسفند ۱۷, پنجشنبه

مادر ستار بهشتی تهدید به خودکشی کرد

مادر ستار بهشتی، وبلاگ نویسی که در بازداشتگاه نیروی انتظامی درگذشت، تهدید کرده است اگر مسئولان جمهوری اسلامی ایران به خواسته هایش توجه نکنند، مقابل دادگاه خودکشی خواهد کرد.گوهر عشقی در گفت وگویی با تارنمای سحام نیوز که امروز چهارشنبه 16 اسفندماه منتشر شد، گفت، من فقط قصاص میخواهم و نه چیز دیگر، از همه نهادهای حقوق بشری، سازمان ملل و مهم تر از همه از حاکمیت ایران میخواهم جستجو کنند تا دادگاه رسیدگی به قتل ناجوانمردانه فرزندم علنی باشد و همین جا اعلام میکنم اگر به خواسته ما توجه نشود، من به نوبه خود مقابل دادگاه خودکشی خواهم کرد.ستار بهشتی آبان امسال در بازداشتگاه نیروی انتظامی بر اثر ضرب و شتم و فشارهای روحی جان سپرد.
وی ظهر روز 9 آبان امسال در منزلش در رباط کریم تهران بازداشت شد و 13 آبان در مقر پلیس تولید و تبادل اطلاعات تهران ( فتا ) درگذشت.مادر این وبلاگ نویس گفته است، متأسفانه تاکنون خبری از رسیدگی به پرونده ستار نیست، قرار بوده بعد از چهلم به پرونده فرزندم رسیدگی کنند، اما الان میگویند شش ماه طول خواهد کشید.گوهر عشقی افزود، نمیدانم چرا میخواهند با پیچیده تر کردن پرونده آن را مشمول مرور زمان کنند، من نسبت به این برخوردها نگران و ناراحتم.
وی افزود: مرتب به ما میگویند مصاحبه نکنید، کسانی که خارج از کشور هستند قرار نیست برای شما کاری انجام دهند آنها فقط برای منافعشان با شما مصاحبه میکنند من هم یک مدتی سکوت کردم ولی دیگر از پا نمی نشینم و سکوت نخواهم کرد.
مادر ستار بهشتی چند روز پیش نیز به تارنمای روزآنلاین گفته بود: فشار می آورند و میگویند مصاحبه نکنید، حرف نزنید، سکوت کنید. بعد هم پیشنهاد دادهاند که بیایید دیه بگیرید و تمام شود اما من همیشه گفته ام و باز هم میگویم که دیه نمیخواهم، دادگاه را بهصورت علنی برگزار کنند، قاتل را محاکمه کنند و حکمی عادلانه صادر کنند. این تنها چیزی است که ما میخواهیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر