۱۳۹۱ بهمن ۹, دوشنبه

همه در خدمت خامنه ای؛ خامنه ای در خدمت احمدی نژاد. تا کی دوام خواهد آورد!

- اینک و بعد از سه روز اعتراف می کنم که یکی از بدترین و ترسناک ترین خبرهایی که در طول دو سال گذشته دیده و شنیده و خوانده بودم این خبر نیم خطی خبرگزاری فارس بود که نوشت: "مرتضوی از تأمین اجتماعی عزل شد". ترسیده بودم بشدت و راجع بشدتش نپرسید که آبروریزی است اگر بگویم. بیرون از منزل کار داشتم و در حالی که ترس رنگ از چهره ام برده بود و در سرمای شدید به یخبندان خونم منجر شده بود توی راه رفتنم همه اش به این فکر می کردم که "بالاخره شاخ محمود را شکستند" و پشت بندش مالیخولیای این شکست رهایم نمی کرد که به این ترتیب همۀ همکاران محمود از وزیر و وکیل و مدیرکل و کارگزار و هوادار - بغیر از همان یک روح در جند کالبد معروف به انحرافی - بسمت واگرایی خواهند رفت و حالا که دیده اند احمدی نژاد بازی مرتضویش را باخته سعی خواهند کرد از او دوری کنند و به اردوی "برنده ها" بپیوندند تا بتوانند الاف اولوف خودشان و آینده شان را در غیر احمدی نژاد تعریف کنند و نجات بدهند. القصه در همین وحشت باقی بودم که برگشتم خانه و اولین خبر بعدی را که نگاه کردم این تیتر بامزه و طنز بود که "مرتضوی جانشین خود مرتضوی شد". طبیعی است که اعتراف کنم این خبر هم شیرین ترین خبر چند وقت اخیرم بود و گل از گلم شکفت و بی اختیار گفتم مرحبا و تبارک الله احسن الاحمدی نژاد. زیرا دیگر نه آن واگرایی اتفاق می افتاد در کابینه و محمود تنها می ماند و زیر ضربات بعدی نحیف و نحیف تر می شد؛ و نه خامنه ای نفسی براحتی می کشید بعد از یک سال و نیم که "آخیش بالاخره یکی از اختلافات از روی میز براندازی از درون کنار رفت".

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر