۱۳۹۱ تیر ۴, یکشنبه

تایید حکم اعدام دونفر به جرم نوشیدن مشروب

رییس کل دادگستری مشهد امروز اعلام کرد، حکم اعدام دو نفر که از مشروبات الکلی استفاده کرده‌ اند، از سوی دیوان عالی کشور تایید شده و دادگستری در حال فراهم کردن مقدمات اجرای حکم است.
این مقام قضایی به خبرگزاری ایسنا گفته است: "دو نفر که برای سومین بار مرتکب استفاده از مشروبات الکلی شده بودند و در دو مرتبه گذشته حد شرب خمر در مورد آنها اجرا شده بود، محکوم به اعدام شده‌‏اند به گونه‌ای که پس از تایید حکم در دیوان عالی کشور اکنون در حال فراهم کردن مقدمات اجرای حکم هستیم".
تایید حکم اعدام این دونفر که نامی از آنان برده نشده پس از آن اعلام شد که حسین ذوالفقاری، فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی از افزایش ۶۹ درصدی کشف مشروبات الکلی خبر داد.
همچنین رییس شورای سیاستگذاری وزارت بهداشت ایران از رواج مصرف الکل در تهران و فروش نوشیدنی‌های الکلی «در برخی از فروشگاه‌ها» ابراز نگرانی کرد و گفت که «آمار سوء مصرف الکل در برخی مناطق کشور بالاست.»
باقر لاریجانی روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت، در این زمینه گفته بود که «گاهی گزارش‌هایی توسط بیمارستان‌ها و پزشکان از رواج مصرف الکل در مناطق جنوب تهران که تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند، به دست ما می‌رسد که نگران‌کننده است.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر