۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۱, پنجشنبه

فحاشی نماینده مجلس به یک خبرنگار: قوچانی سگ مرتضوی هم نیست


جدال‌ها و کشمکش‌ها برسر انتصاب سعید مرتضوی به ریاست تامین اجتماعی ادامه دارد و در تازه‌ترین اخبار، امروز یک نماینده مجلس نزدیک به دولت در این خصوص با خبرنگاری درگیر شد و با الفاظ رکیکی این خبرنگار و سردبیرش را مورد حمله قرار داد. در همین حال برخی دیگر از نمایندگان مجلس با صدور اطلاعیه‌ای گفتند که استیضاح وزیر کار در مجلس نهم انجام خواهد شد.
به گزارش عصر ایران یکی از نمایندگان مجلس ایران و از نزدیکان دولت امروز در درگیری با خبرنگار هفته‌نامه «آسمان» با بکار بردن الفاظ رکیکی خطاب به این خبرنگار گفت:‌ «قوچانی [سردبیر هفته‌نامه آسمان] سگ مرتضوی هم نیست».
ماجرا این‌گونه بوده که خبرنگار هفته‌نامه آسمان به سردبیری محمد قوچانی، نزد مهدی کوچک‌زاده٬ عضو جبهه پایداری و از نمایندگان نزدیک به دولت می‌رود و از وی‌ می‌خواهد با او مصاحبه کند که در طی این رایزنی برای گفتگو کار آنها به درگیری فیزیکی و فحاشی می‌رسد.
آن‌طور که عصر ایران نوشته است کوچک‌زاده که در رستوران مجلس بوده است در واکنش به درخواست خبرنگار هفته‌نامه «آسمان» برای گفتگو، ابتدا می‌پرسد که صاحب هفته‌نامه آسمان کیست و پس از آنکه متوجه می‌شود این نشریه متعلق به قوچانی است به وی فحش رکیک می‌دهد و خبرنگار را تهدید به اخراج از مجلس می‌کند.
خبرنگار نیز خطاب به کوچک زاده می‌گوید که شما اگر می‌توانستید مرتضوی را بیرون می‌کردید که در این هنگام آقای کوچک‌زاده که از حامیان مرتضوی است با پرخاشگری و بکار بردن الفاظ رکیک با خبرنگار درگیر می‌شود و به وی می‌گوید: «قوچانی از سگ مرتضوی هم کمتر است.»
اطلاعیه استیضاح کنندگان وزیر کار
در رویدادی دیگر مرتبط با سعید مرتضوی، امروز در مجلس ایران جمعی از استیضاح کنندگان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در «اطلاعیه‌ای خطاب به مردم ایران» نوشتند که درصورت ابقای مرتضوی؛ وزیر کار در ابتدای مجلس نهم استیضاح می‌شود.
به گزارش انتخاب این نمایندگان در اطلاعیه‌ی خود نوشته‌اند که با توجه به پیگیری حکم غیرقانونی مرتضوی در دیوان عدالت اداری منتظر رسیدگی به این حکم خواهند بود و در صورت به سرانجام نرسیدن این پرونده استیضاح را در مجلس نهم به جریان خواهند انداخت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر