۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۶, شنبه

فرمانده سپاه هم به جمع انتقاد کنندگان از دولت پیوست

در حالی که سپاه نقش کلیدی در انتخابات مهندسی شده ریاست جمهوری سال ۸۸ داشت و توانست کاندیدای مورد نظر خود را به پاستور بفرستد، اینک فرمانده سپاه از عملکرد دولتمردان ابراز نارضایتی می کند.
این روزها همه تریبون ها به انتقاد از دولت اختصاص یافته است و سردار جعفری، فرمانده کل سپاه از اجرایی نشدن انتظارات رهبری توسط دولتمردان انتقاد کرد و مدعی شد: سال‌ها از انتظاراتی که رهبری از دولت و مسئولین نظام دارند و آنها را بیان می‌کنند می‌گذرد در حالی که این امر محقق نمی‌شود و امیدوارم بتوانیم در این مسیر گام موثری برداریم.
وی با اشاره به نقش سپاه در انقلاب اسلامی اظهار داشت: آنچه ما باید به آن توجه داشته باشیم و برای آن شب و روز نشناسیم و همه تلاش‌خودمان را روی آن متمرکز کنیم، پیشبرد بقیه اهداف جمهوری اسلامی است.
فرمانده سپاه از دانشگاه امام حسین بعنوان اتاق فکر نام برد و افزود: ممکن است برخی تصور کنند دانشگاه یک فضای علمی و آموزشی است و خیلی نباید به این موضوعات کاری داشته باشد ولی دانشگاه مورد نظر امام(ره) و رهبری و تضمین کننده آینده انقلاب باید دانشگاهی باشد که دغدغه انقلاب اسلامی را داشته باشد و پیشقراول در این مسیر باشد و ما امیدواریم اتاق‌های فکری در دانشگاه امام حسین(ع) برای تطبیق انتظارات رهبری و نظام از دانشگاه‌ها تشکیل شود.
به گزارش فارس وی اظهار داشت: سال‌ها از بیانات و انتظاراتی که رهبری از دولت و مسئولین نظام دارند و آنها را بیان می‌کنند می‌گذرد در حالی که این امر محقق نمی‌شود و امیدوارم بتوانیم در این مسیر گام موثری برداریم.
وی مدعی شد: ما هم اکنون در مرحله سوم و چهارم انقلاب اسلامی که ساختن دولت اسلامی و ساختن جامعه اسلامی است، هستیم اما متاسفانه به کندی پیش می‌رویم. باید هر کسی که دغدغه اسلام و نظام اسلامی را دارد و می‌تواند کار نرم افزاری و فکری انجام دهد در این عرصه تلاش کند و این رسالت دانشگاهیان ماست.
جعفری با اشاره به شهدای عرصه علمی اظهار داشت: خیلی‌ها تلاش می‌کنند اما آنها که در جهاد علمی به درجه شهادت نائل می‌شوند غیر از اهداف علمی، دغدغه‌های دیگری دارند که آن تحقق اهداف اسلام است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر