۱۳۹۱ فروردین ۸, سه‌شنبه

اعدام جنایت علیه بشریت است ، "شیرکوه معارفی" را اعدام نکنید

در 11 اردیبهشت سال 1388 ، جمهوری اعدام اسلامی ، دل آرا دارابی ، را در سحرگاه غمگین ، بدون اطلاع وکیل و خانواده اش ، در روز کارگر اعدام کردند!
طبق آمار به دست آماده ی کمیته برای آزادی زندانیان سیاسی ، جمهوری اعدام اسلامی ، در سال جدید قصد دارد ، "شیرکو معارفی" را در ۱۱ اردیبهشت ماه ، اعدام کند !
در سال گذشته نیز ، جمهوری ارتجاعی اسلامی ،قصد داشت ، شیرکو را در همین روز ، یعنی‌ ۱۱ اردیبهشت ماه ، اعدام کند ! اما با تجمع وسیع مردم آزادی خواه ، در مقابل زندان و تلاش جهانی‌ آزادیخواهان و فعالین حقوق انسانی ، این عمل وحشیانه ، به تعویق افتاد .طبق آمار به دست آماده ی کمیته برای آزادی زندانیان سیاسی ،
"شیرکو معارفی" زندانی سیاسی کرد ، به سلول انفرادی انتقال یافته است و این اقدام احتمال اعدام وی را ، که مدتی قبل به ایشان ابلاغ شده بود ، که در روز 11 اردیبهشت اجرا خواهد شد را افزایش داده است!
اعدام جنایت علیه بشریت است ، اعدام افراد سیاسی و ...جنایتی مضاعف است ! اعدام افراد سیاسی (در خصوص شیرکو) در روز کارگر برای همه ما باید شرم آور باشد! روز کارگر جوان ما را بگیرند پرپر کنند! می پذیریم؟ اگر خیر ، تکلیف چیست؟ تکلیف اعتراض وسیع خیابانی ست! جمهوری ارتجاعی اسلامی ، باید بداند ، که ما برای این جنایت ، هزینه ای گزاف می پردازیم و به مبارزه ای دوباره ، به پا می خیزیم .
حکم "اعدام شیرکو" نه تنها باید ، لغو شود ، بلکه او را باید آزاد
کنند و زندگی را به او باز گردانند .
لطفا از همین حالا ، از همه ی مکانیزمهای در دسترستان ، استفاده نمائید. مردم سقز و شهرهای اطراف را در جریان قرار دهید و خبررسانی کنید. بگذارید به گوش جمهوری ارتجاعی اسلامی برسد ، در صورت عملی کردن و طرح جنایت ، در قبال شیرکو ، مردم باید قبل و بعد به خیابان بیایند . این را باید وسیعا منعکس کنید عزیزان.
لطفا چون همیشه نقش آفرینی کنید.
وقتی عزم ما را ببینند ، ممکن است مثل همیشه ،حقه و فریب بکار ببرند ، یا اخبار ضد و نقیض منتشر کنند ! باید هوشیار بود .
هدف ما لغو حکم "شیرکو معارفی" و همه عزیزان که به حکم اعدام محکوم شدن است.
نگذارید مانند دل‌ آرا ، شیرکو را در ۱۱ اردیبهشت از ما بگیرند ، ما خواهان لغو حکم شیرکو و تمام زندانیان محکوم به اعدام

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر