۱۳۸۹ آذر ۲, سه‌شنبه

سردار شکنجه امروز در مجلس سخنرانی می کند

خبرگزاری کودتا "فارس"، همزمان با بالا گرفتن اختلاف مجلس و دولت خبر داد که سردار محمد رضا نقدی رئيس سازمان بسيج روز سه ‌شنبه(امروز) به مجلس رفته و در آنجا سخنرانی خواهد کرد.
همچنین در یک گزارش تصویری، اطلاع داده شد که نقدی یکروز پیش از برنامه سخنرانی در مجلس، راهی قم شده و با چند روحانی طراح و تائید کننده کودتای 22 خرداد مانند شیخ محمد یزدی رئیس حکومتی حوزه و نوری همدانی ملاقات و مذاکره کرده است. حتی بموجب همین گزارش تصویری، دیدار نقدی با شیخ محمد یزدی، دیداری کاری و رهنمودی بوده است. یعنی یزدی به نقدی خط داده که در مجلس چه بگوید.
شیخ محمد یزدی عضو شورای نگبهان است و یکی از موارد تخلف در انتخابات 22 خرداد آنست که وی از پیش از برگزاری انتخابات حمایت خود را از احمدی نژاد اعلام کرده بود! یزدی درعین حال برای هاشمی رفسنجانی خنجر از رو بسته است و هاشمی نیز تاکنون چند بار برای وی پیام فرستاده که نامه اش را در مجلس تعیین جانشین برای آیت الله خمینی – پس از درگذشت وی- را منتشر خواهد کرد اما تاکنون نکرده است. او دراین نامه با ولایت فقیه و سپرده شدن مملکت به دست یکنفر "خامنه ای" مخالفت کرده بود! کارنامه یزدی مفصل تر از آنست که در این مجال بگنجد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر