۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۴, دوشنبه

همسر برلوسکونی در اعتراض به آنچه بی بندوباری اخلاقی او خوانده درخواست طلاق داده است

نخست وزیر ایتالیا ضمن خودداری از تکذیب گزارش های مربوط به تصمیم همسرش برای جدایی از وی پس از 19 سال زندگی مشترک، این تصمیم را «دردناک» توصیف کرد و در عین حال از رسانه ها خواست از صحبت درباره زندگی خصوصی او خودداری کنند.
همسر برلوسکونی در اعتراض به آنچه بی بندوباری اخلاقی او خوانده درخواست طلاق داده است. نخست وزیر ایتالیا در این باره اعلام کرد: "این یک موضوع شخصی است که برای من دردآور است."
وی از رسانه ها خواست به این موضوع دامن نزنند و اضافه کرد: "این مساله به زندگی خصوصی من ربط دارد و شایسته نیست که درباره آن صحبت شود."
این در حالی است که اکثر رسانه های معتبر خبری جهان روز یک شنبه خبر درخواست طلاق «ورونیکا لاریو»، همسر دوم برلوسکونی را با آب و تاب فراوان پوشش دادند.
برلوسکونی در عین حال نگفت که آیا این تصمیم همسرش را خواهد پذیرفت یا خیر.
به نوشته رسانه های ایتالیا، این تصمیم پس از آن گرفته شد که برلوسکونی 72 ساله اخیراً در جشن تولد دختری 18 ساله در شهر ناپل شرکت کرد که همین امر خشم لاریو را برانگیخت.
از سوی دیگر همسر 52 ساله نخست وزیر ایتالیا از علاقه بی حد و حصر شوهرش به زنان جوان و زیبارو شاکی است و برهمین اساس به تازگی با ارسال ایمیلی به خبرگزاری ایتالیایی «آنسا» اعتراض خود را نسبت به این مساله ابراز کرده است.
به نوشته مطبوعات ایتالیا، برلوسکونی قصد دارد در انتخابات پارلمان اروپا زنان جواني را نامزد كند كه سيماي‌ ظاهری آنها و نه قابليت سياسي‌ شان، توجه نخست ‌وزير ايتاليا را به خود جلب كرده است.
نگاهی به فهرست نامزدهای زن معرفی شده از سوی برلوسکنی نشان می دهد که آنها هیچ پیشینه سیاسی قابل ذکری نداشته اند. در این فهرست سه زن حضور دارند که یکی از آنها مجری تلویزیون و شرکت کننده در مسابقات زیبایی ایتالیا، دیگری یک خواننده و سومی نیز یک هنرپیشه سریال های تلویزیونی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر