۱۳۸۷ شهریور ۷, پنجشنبه

اب و برق و بنزين كه سهميه بندي شد !! از فردا نوار بهداشتي هم سهميه بندي ميشه!!


به علت كمبود پودر ماشين لطفا بيشتر از 3 عدد خريداري نكنيد
مادرم بنده خدا، تقريباً از پا درد و كمر درد و خلاصه همه جا درد كه البته بين همه مادران ايراني شايعه، اذيت مي شه و اين وضعيت، به ايشون اجازه خروج از خونه رو نمي ده و نتيجتاً وقتي بعد از مدتي تصميم به خروج از خونه مي گيرن، جائي نمي تونن برن الا براي خريد مايحتاج منزل كه هر چند وقت يكبار توسط ايشون انجام مي شه.
دوشنبه گذشته طبق روال، ايشون رو برداشتيم و با هم رفتيم فروشگاه كوثر تو خيابون ساحلي(قميها اونجا رو خوب مي شناسن) كه هم همه چيزهائي رو كه لازم بود تهيه كنيم و هم كمي ارزونتر برامون در بياد چراكه اين فروشگاه، قيمتهاش كمي متعادل تر از بقيه جاهاست. وقتي با اين كلام مادر مواجه شدم كه: ((ببين پودر رختشوئي هم هست بردار ))، رفتم تا پودر پيدا كنم و از قضا ديدم قفسه اين رقم جنس، براي خودش صندوقيه و جمعيت نسبتاً زيادي روبروش صف وايسادن و وقتي نزديك تر شدم ديدم يك كاغذ زدن بالاي كمد و خلاصه اينكه 3 تا بيشتر برنداريد و نيست و كميابه و از اينجور چيزها. داستان رو براي مادر نقل كردم و ايشون هم با لبخندهائي كه مانندش رو در پدر هم سراغ دارم گفتن: محسن جان، من يادم نمياد در جنگ هم ما پودر رختشوئي رو سهميه اي خريده باشيم. اگر هم بوده مقطعي بود ولي الآن ما بايد اينجوري و با اين قيمت اون رو بخريم، عيبي نداره حالا سه تا رو بردار چونكه احتمالاً از چند روز ديگه پودر رو بايد با پياله بيايم بگيريم.
داشتم خبري رو با اين عنوان مي خوندم كه آقاي رئيس جمهور فرموده بودن:ظرف 3سال گذشته اندازه 16سال رشد داشته‌ايم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر