۱۳۸۷ آذر ۲۷, چهارشنبه

بدرفتاري مامورين فرودگاه کپنهاگ با مسافرين ايراني

درملاقات نماينده سفارت ايران در دانمارک با مسئولان گمرک و پليس و حراست فرودگاه کپنهاگ، مسايل و مشکلات مسافرين ايراني در هنگام ورود و خروج به اين کشور مورد بررسي و رسيدگي قرار گرفت
به گزارش دانمارك نيوز در اين ملاقات نسبت به بدرفتاري مامورين اين فرودگاه به‌ويژه در آخرين پرواز هواپيمايي ايران که هفته گذشته از کپنهاگ عازم تهران بود، اعتراض به عمل آمد.
در اين ملاقات که نماينده ايران اير نيز حضور داشت، مسئولان فرودگاهي از نحوه برخورد با مسافرين اظهار تاسف کرده و قول مساعد دادند که از تکرار اينگونه برخوردهاي غيرمنطقي و ناشايست خودداري کنند.
شايان ذکر است که بازرسي‌هاي شديد و غيرعادي و تبعيض‌آميز به‌ويژه در هنگام ورود مسافرين هواپيمايي ايران در فرودگاه کپنهاگ موجب اعتراض و شکايات مسافرين شده است.
از سوي ديگر در آخرين پرواز هفته قبل، اقدامات مسئولان فرودگاهي باعث سرگرداني مسافرين و تاخير پرواز به تهران شد که طبق اطلاعات بدست آمده مامورين بازرسي وجوه نقد مسافرين را نيز در هنگام خروج از آنها گرفته‌اند. سفارت ايران در کپنهاگ، از مسافرين ايراني خواسته است تا مراتب شکايت و ميزان پول اخذ شده توسط ماموران بازرسي را اعلام تا پيگيري مقتضي صورت گيرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر