۱۳۸۷ آذر ۴, دوشنبه

ما با پوست خرگوش لباس نمی خواهیم

'Love Us, Don't Wear Us - Go Fur-Free!' lød budskabet fra PETA. Organisationens filosofi er at mennesker ikke har ret til at bruge dyr som mad, tøj, til forsøg og som underholdning.
اگر مي بيني با پوست خرگوش كفش درست كرده ام از من متنفر نشو . من خرگوش ها را نكشتم. آنها مرده بودند



خَرگوش پستانداری است علفخوار، از خانوادهٔ خرگوشان (Leporidae) و به اندام گربه، دارای گوشهای دراز ولبهای شکافدار. دستهای وی از پاها کوتاهتر است. وبسیار تند رود، وآن دارای اقسامی مختلف است. در حدود ۶ تا به ۸ بچه می‌گذارد.خرگوشی است که در نیمکره شمالی ودر نقاط قطبی یافت می شود در هنگام زمستان نیز وجود پوست سفید یافت او را در برف دشوار می سازد تغییر رنگ پوست این حیوان مارا به شگفت می آورد یعنی درزمستان سفید شدن پوست این جانور و درتابستان خاکستری یا قهوه ای شدن آن . میتوان این خرگوش را مانند آفتاب پرست دانست که او نیز تغییر رنگ میدهد. خرگوش قطبی سوراخ هایی به عمق 2متر در برف حفر می کند که این مکان جای مناسبی برای مخفی کردن کودکان به هنگام خطر است
یکی از گونه های خرگوش٫ خرگوش آنقوره میباشد.با توجه به میانگین ۵تا ۶ بچه در هر زایمان میتوانند ۵۰الی ۶۰ بچه در سال تولید کنند. این نوع خرگوش میتواند از سه ماهگی باردار شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر